اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل:

ظرفیت‌سنجی ادارات برای استخدام‌های جدید در حال انجام است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل گفت: کمیته‌های مختلفی در سطح استان فعال شدند تا ظرفیت دستگاه‌های اجرایی را برای جذب نیروهای جدید احصا کرده تا استخدام‌های جدید برنامه‌‌ریزی شود.

ظرفیت‌سنجی ادارات برای استخدام‌های جدید در حال انجام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فضایل عزیزی عصر امروز در جلسه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری در مورد استخدام‌های جدید اظهار داشت: قرار است بعد از جمع‌بندی و احصای آمار و ارقام جدید کمیته مورد نظر اقدام به درج آگهی استخدام و برگزاری آزمون از طریق رسانه‌ها و مطبوعات بکند که در این زمینه اطلاع‌رسانی‌ها به موقع و فراگیر صورت می‌گیرد.

وی با یادآوری اینکه براساس بخشنامه جدید دولت قرار است بیش از یک‌هزار نفر جذب دستگاه‌های اجرایی شوند، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنیم تا اواخر امسال شرایط عمومی برای برگزاری آزمون و استخدام اطلاع‌رسانی شود تا بعد از برگزاری آزمون به صورت متمرکز و با همکاری سازمان سنجش بتوانیم نیروهای مورد نیاز را بعد از انجام مصاحبه و گزینش جذب کنیم.

عزیزی خاطر نشان کرد: در این امر سعی می‌شود عدالت استخدامی و توزیع مناسب دستگاهی صورت بگیرد چرا که با تفویض استخدام به استانداران بسیاری از موانع گذشته در این مسیر برطرف شده و به صورت عادلانه این استخدام‌ها صورت می‌گیرد.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ما در چارچوب اختیارات و وظایفمان و مطابق با اصول قوانین مصوب نسبت به جذب و استخدام این نیروها اقدام می‌کنیم و در این مورد امیدواریم شایسته‌ترین نیروها جذب دستگاه‌های اجرایی شده و مشکلاتی در این زمینه به وجود نیاید.

وی بیان کرد: تا پایان امسال سعی می‌کنیم با احصاء نیاز دستگاه‌ها آزمون استخدامی برگزار کنیم و افرادی که دارای شرایط شرکت در این آزمون هستند، می‌توانند در آن شرکت کرده و مراحل مختلف را سپری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اردبیل شایعات به وجود آمده در این حوزه را غیرعقلانی و اغلب نادرست توصیف کرد و ادامه داد: به طور حتم استخدام‌های جدید در چارچوب قوانین مصوب مجلس می‌باشد و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده تا با کمترین دغدغه و مشکلات نیروهای مورد نیاز و توانمند جذب دستگاه‌ها شوند.

انتهای پیام/62006/ت30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول