اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی خبر داد

ارتقای سهمیه استخدامی خراسان رضوی ‌

خبرگزاری فارس: معاون توسعه معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری خراسان رضوی از اجرایی شدن "طرح مهرآفرین" برای استخدام حدود 5 هزار نفر تا پایان برنامه پنجم توسعه در استان خبر داد.

ارتقای سهمیه استخدامی خراسان رضوی ‌

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محسن مظفری عصر امروز در جلسه تبیین و تشریح این طرح در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع اشتغال در کشور، علاوه بر حمایت از سرمایه‌گذاری، اجرای طرح‌های توسعه‌ای و بزرگ و حمایت از بنگاههای کوچک زودبازده، همچنین طرح مهرآفرین نیز در این حوزه از سوی دولت به اجرا در می آید.

وی با اشاره به اینکه بر اساس این طرح، بیش از یک میلیون نفر در دستگاه‌های اجرایی کشور مشغول به کار می‌شوند.

معاون توسعه معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری خراسان رضوی افزود: سهمیه استان در ابتدا سه هزار و 637 نفر بوده که با رایزنی های صورت گرفته به چهار هزار و 364 نفر ارتقا یافته است.

مظفری با بیان اینکه پست های بلا تصدی در دستگاه های اجرایی شناسایی شده، عنوان کرد: با توجه به نائل آمدن تعدادی از کارمندان به فیض بازنشستگی و لزوم استفاده از نیروهای جوان، تا پایان امسال و در مرحله اول، استخدام حدود یک‌هزار و 200 نفر اجرایی می شود.

معاون توسعه مدیریت منابع انسانی استانداری خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد: با محقق شدن سهمیه پنج هزار نفری استان در طرح مهرآفرین، مشکل نیروی انسانی در دستگاههای اجرایی خراسان رضوی برطرف شود.

انتهای پیام/70009/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول