اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌‌های استان اصفهان خبر داد

پذیرش 85 نفر نیروی استخدامی در کتابخانه‌های اصفهان تا پایان امسال

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌‌های استان اصفهان از پذیرش 85 نفر نیروی استخدامی در کتابخانه‌های اصفهان تا پایان امسال خبر داد.

پذیرش 85 نفر نیروی استخدامی در کتابخانه‌های اصفهان تا پایان امسال

غلامرضا یاوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: در سه سال گذشته حدود 40 نفر از مجموعه  اداره کل کتابخانه‌های اصفهان بازنشسته شده‌اند‌‌‌ و بالغ بر 25 کتابخانه نیز توسط خیران، شهرداری‌ها و سازمان عمران بهارستان و فولادشهر ساخته شده است.

وی افزود: بنابراین تا پایان امسال، آزمون استخدامی اداره کتابخانه‌های اصفهان برگزار می‌شود و 85 نفر نیروی در کتابخانه‌های جدید و قدیمی استخدام و یا جایگزین نیروهای بازنشسته می‌شوند.

مدیرکل کتابخانه‌‌های استان اصفهان تاکید کرد: با برگزاری آزمون استخدامی کتابخانه‌ها از سال 88 هر ساله تعدادی نیرو در بخش‌های مختلف اداره کتابخانه‌های اصفهان و زیرمجموعه‌های آن استخدام شده‌اند اما امسال بیشترین نیروی استخدامی را در اصفهان داریم.

وی ادامه داد: در مجموع تاکنون 300 نفر در اداره کل کتابخانه‌ها جذب شده‌اند و با استخدامی‌های امسال تعداد این نیروها نسبت به سه سال گذشته به دو برابر می‌رسد.

*‌ افتتاح 5 ایستگاه مطالعه اصفهان در دهه فجر

یاوری در ادامه یا اشاره به نزدیک شده دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در راستای فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره  تعالی بخشیدن به فرهنگ مطالعه پنج ایستگاه مطالعه در مکان‌های پر تردد فرودگاه اصفهان، راه‌آهن، ترمینال صفه و کاوه، استانداری در این دهه مبارک افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: تعداد 15 عنوان جلد کتاب نیز برای این ایستگاه‌ها در نظر گرفته شده است و برای مراحل بعدی این طرح نیز 15 عنوان جدید در حال چاپ است.

انتهای پیام/63008/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول