اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علی ایزدی خبر داد

تقدیر رئیس سازمان تحقیقات ناجا از فرمانده انتظامی سیستان ‌و بلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون فرماندهی انتظامی سیستان‌ و بلوچستان گفت: ریاست سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا از غرفه فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در نمایشگاه بزرگ مدیریت دانش و پلیس دانش‌بنیان تقدیر کرد.

تقدیر رئیس سازمان تحقیقات ناجا از فرمانده انتظامی سیستان ‌و بلوچستان

علی ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: سردار محمد قصری ریاست سازمان تحقیقات و مطالعات ناجا به‌دلیل حضور فعال و شاخص و ارائه دستاوردهای مطلوب علمی و تحقیقاتی دفتر تحقیقات فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در نمایشگاه مدیریت دانش و پلیس دانش‌بنیان‌ از فرماندهی انتظامی این استان و ریاست دفتر تحقیقات و کارشناسان آن تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: در نمایشگاه پلیس دانش‌بنیان شاخص‌ترین دستاوردهای علمی و تحقیقات فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در معرض دید و قضاوت کارشناسان، نخبگان و مردم قرار گرفت که با استقبال وسیع بازدیدکنندگان مواجه شد.

معاون فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در میان بازدیدکنندگان اساتید برجسته و شاخص از جمله علی عبداللهی معاون سیاسی و انتظامی وزارت کشور، معاون اجتماعی و فرهنگی وزارت کشور، تیمسار ریسمانچیان و تیسمار نجفدری بازنشستگان شاخص نیروی انتظامی، علی‌اکبر جلالی رئیس کمیته دولت الکترونیک ایران، علیرضا رضوانی رئیس دانشگاه سیستان و بلوچستان و ... حضور داشتند که از دیدگاه‌های آن‌ها بهره‌مند شده و باب مباحث همکاری‌های دو جانبه مطرح شد.

ایزدی گفت: همچنین حضور پررنگ محمود طالع‌زاری سرپرست خبرگزاری فارس و زرین اسکندری خبرنگار فارس سیستان و بلوچستان و اطلاع رسانی به‌موقع و مصاحبه آنان با افراد شاخص، یکی از عوامل موفقیت این غرفه می‌باشد که علی ایزدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مراتب تقدیر خود را از آنان اعلام می‌دارد.

انتهای پیام/75002/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول