اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون بازنشستگان ناجا:

بازنشستگان ناجا سرمایه امنیت کشور هستند

خبرگزاری فارس: رئیس کانون بازنشستگان ناجا گفت: بازنشستگان نیروی انتظامی از سرمایه‌های اصلی امنیت کشور هستند.

بازنشستگان ناجا سرمایه امنیت کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین‌، نخستین یادواره درگذشتگان پیشکسوت عرصه نظم و امنیت نیروی انتظامی قزوین امروز با حضور مصطفی مکاوی‌پور رئیس کانون بازنشستگان ناجا، ولدآبادی رئیس سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، جلالی رئیس کانون بازنشستگان لشگر 16 زرهی قزوین، سردار جعفری‌نسب فرمانده نیروی انتظامی استان قزوین و طاهرخانی معاون سپاه صاحب‌الامر استان به همراه جمعی از بازنشستگان نیروی انتظامی قزوین در مسجد کریم اهل بیت قزوین برگزار شد.

مصطفی مکاوی‌پور رئیس کانون بازنشستگان ناجا در این مراسم با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی عملی از بازنشستگان قوت قلبی برای آن‌ها است، اظهار داشت: بازنشستگان نیروی انتظامی به نوعی از سرمایه‌های اصلی امنیت کشور محسوب می‌شوند که در این راه باید از تجربیات این قشر بزرگ به نحو احسن استفاده شود.

وی با بیان اینکه یاد درگذشتگان نیروی انتظامی می‌تواند به نوعی مجاهدت‌های آنان را یادآور شود، افزود: این پیشکسوتان به نوعی از خود فرزندان و خانواده‌های خوبی بر جای گذاشتند که طبق آمارهای حاصل شده اکثریت فرزندان آنان توانسته‌اند مدارج عالیه تحصیل را بگذرانند.

رئیس کانون بازنشستگان ناجا با بیان اینکه بازنشستگان نیروی انتظامی در طول سال‌های پیروزی پس از انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن تمامی وقت خود را برای امنیت موجود در کشور گذاشته‌اند، تأکید کرد: همه این تلاش‌ها جای تقدیر دارد.

مکاوی‌پور با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که بازنشتگان نیروی انتظامی به عنوان منفکین از سازمان تلقی نمی‌شوند، عنوان کرد: به فرموده معظم‌له تغییر عضویت این عزیزان به نوعی از حالت پیوسته به حالت وابسته درآمده است.

گفتنی است، در نخستین یادواره درگذشتگان پیشکسوت عرصه نظم و امنیت نیروی انتظامی قزوین یاد و نام 93 پیشکسوت نیروی انتظامی استان با حضور مسئولان استانی و کشوری گرامی داشته شد و از خانواده آنان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/77004/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول