اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از فرماندهان دفاع مقدس:

ولایت فقیه خط قرمز ملت ایران است

خبرگزاری فارس: یکی از فرماندهان دفاع مقدس گفت: ولایت فقیه خط قرمز ما در تمام شرایط است.

ولایت فقیه خط قرمز ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، سردار علی میرشکار بعد از ظهر امروز در نهمین یادواره 14 تن از شهدای اومال، بریجان و ولیجی محله نکا ابراز داشت: شهدا معامله زیبایی با خدا کردند و خداوند نیز در قرآن در این رابطه و اینکه معامله با مومنین دارد بارها سخن گفته است.

وی اظهار داشت: خداوند با همه مومنین این معامله را انجام نمی‌دهد بلکه این معامله شامل بندگان خاص خدا است که داری اخلاص بوده و روح آن‌ها جلا یافته باشد.

میرشکار افزود: اینکه اکنون برخی در سوریه مسلمان و شیعیان را به شهادت می‌رسانند از افرادی نیستند که خداوند با آنان معامله کند بلکه آنان مردم بی‌گناه را می‌کشند.

این فرمانده سال‌های دفاع مقدس ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز بزرگترین الگوی امت‌های اسلامی منطقه برای سرنگونی حکومت‌های ظالم و سر سپرده برای استقرار حکومت اسلامی است .

وی گفت: سردمداران آمریکا و صهیونیسم غاصب از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف زمانی با طراحی نقشه و توطئه‌های شوم قصد ضربه‌زدن انقلاب اسلامی را داشتند، اما وحدت امت و رهبری ولی فقیه زمینه‌ساز شکست توطئه‌های شوم دشمنان علیه نظام ایران بوده است.

میرشکار با اشاره به سفر رهبری در 19 دی به قم خاطر نشان کرد: رهبری در این سفر بسیاری از مسائل را بیان کردند و دغدغه‌های خود را که مهم‌ترین آن انتخابات آتی است برای همگان روشن کردند.

وی ادامه داد: دشمن اکنون با برنامه خاص برای انتخابات ایران وارد شده است و ما باید آگاه باشیم و مراقب باشیم تا در انتخابات خرداد 92 فتنه دیگری رقم نخورد که نیازمند 9 دی دیگری باشیم.

وی گفت: مردم ما برای دفاع از ولایت همواره آماده هستند و ولایت فقیه خط قرمز ما در تمام شرایط است.

میرشکار افزود: دشمنان برای انتخابات ریاست جمهوری نیز برنامه دارند و می‌خواهند افراد دلخواه خود را مطرح کنند و اصل ولایت فقیه را زیر سئوال ببرند، برای همین باید هوشیار بود و کادرسازی کرد.

این یادگار 8 سال دفاع مقدس گفت: کاندیداها نیز مراقب باشند و قبل از ثبت‌‌نام قانون اساسی را بخوانند و اختیارات خود را بدانند.

میرشکار اضافه کرد: اگر قانون اساسی را مطالعه کنید حدود وظایف خود را می‌دانید و نگویید اختیار نداشتیم و عوام فریبی نکنید، مردم ما آگاه هستند و همه این مسائل را می‌دانند پس براساس دغدغه‌های رهبری و حرکت کنید.

وی گفت: در مملکت ما سه قوه مقننه، مجریه و قضاییه وجود دارد که براساس قانون وظایف خود را می‌دانند اما باید کاندیداها بدانند که قوه مقننه شامل مجلس و شورای نگهبان است و بدانند که قوه مجریه نمی‌تواند مجلس منحل کند.

میرشکار اظهار داشت: فرمانده کل قوا در قانون ما با شخص رهبری است و شخصی که کاندیدا می‌شود باید بفهمد این مملکت رهبر و ولی فقیه دارد و پشت سر رهبری نیز مردم هستند و شمایی که کاندیدا هستی و با رای مردم انتخاب می‌شوی همچنانکه در شعارهای خودتان می‌گویید و براساس قانون اساسی خدمتگزار مردم هستید پس تنها به مردم خدمت کنید ما بیشتر نمی‌خواهیم.

انتهای پیام/86002/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول