اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام رئیسی:

امروز گفتمان ولایت فقیه در کشور ما غالب است

خبرگزاری فارس: معاون اول قوه قضاییه گفت: امروز گفتمان غالب در کشور ما، گفتمان ولایت فقیه است و سخن ولایت از عشق و دلسوزی نسبت به آزادی، استقلال و خداپرستی است.

امروز گفتمان ولایت فقیه در کشور ما غالب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به مناسبت هفتمین روز ارتحال آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی، مراسمی از طرف حضرات آیات مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، حسن ممدوحی، نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، محمدحسین زرندی، عبدالجلیل جلیلی، سیدمجتبی میبدی، عبدالخالق عبداللهی و محمد حجتی در مسجد آیت‌الله بروجردی شهر کرمانشاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در این مراسم اظهار داشت: بسیاری از شاگردان حاج آقا مجتبی در جایگاه‌های عالی نظام مشغول به خدمت هستند.

رئیسی ادامه داد: حاج آقا مجتبی عالم عامل بود و جوان‌ها را گرد خود جمع می‌کرد و در تربیت نفوس مستعد بود.

وی صاحب‌نظران بصیر را کسانی دانست که کلام آن‌ها نورانی و انسان‌ساز است و بیان کرد: امروز جامعه ما نیاز به چنین افرادی دارد.

وی با اشاره به علمای بزرگ کرمانشاه، افزود: استان کرمانشاه امتحان خود را در وفاداری به نظام پس داده است و شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب کرده است.

رئیسی 19 دی را آغاز حرکت انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: آیت‌الله تهرانی به درس اهمیت می‌داد و مردم را به سوی خدا دعوت می‌کرد و در دل مردم جا گرفته بود.

رئیسی علما را سنگرداران فکری و اخلاقی انقلاب دانست و تصریح کرد: امروز گفتمان غالب در کشور ما، گفتمان ولایت فقیه است و سخن ولایت از عشق و دلسوزی نسبت به آزادی، استقلال و خداپرستی است.

معاون اول قوه قضائیه تاکید کرد: هر کس بنده‌تر است، عالم‌تر است و رمز رسیدن به علم و دانش، اطاعت و بندگی است.

انتهای پیام/2700/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول