اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌استاندار آذربایجان غربی:

پیشرفت در کشور در سایه ولایت فقیه حاصل شده است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت با همه توان برای محرومیت‌زدایی از استان‌های مختلف تلاش می‌کند و همه این برکات در سایه ولایت فقیه حاصل شده است.

پیشرفت در کشور در سایه ولایت فقیه حاصل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، وحید جلال‌زاده امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی ضمن تشکر از سفر این مرجع تقلید به استان آذربایجان غربی و اشاره به برکات فراوان آن ابراز کرد: این استان با توجه به سابقه خوبی که در دوران انقلاب، دفاع مقدس و سایر حوادث پس از انقلاب داشته می‌تواند همچنان نقش برجسته‌ای در کشور داشته باشد.

حوزه‌های علمیه به فکر تامین روحانی در استان‌ها باشند

وی با اشاره به هم‌ مرز بودن آذربایجان غربی با سه کشور خارجی افزود: علما و مراجع تقلید باید این استان را دریابند زیرا اساتید حوزوی سفرهای کمی به آذربایجان دارند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه هم‌اکنون 2 هزار طلبه این استان در قم مشغول به تحصیل هستند گفت: هزار نفر از این جمع را خواهران تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: در برخی از مراکز شهرستان‌های آذربایجان غربی مساجد فاقد امام جماعت هستند و یک روحانی مجبور به اداره چند مسجد است.

جلال‌زاده با اشاره به ضرورت مساعدت‌های حوزه‌های علمیه به آذربایجان غربی بیان داشت: امیدواریم مراجع عظام تقلید همچون آیت‌الله نوری همدانی به استان ما مسافرت کرده و منشأ خدمات و برکات فراوانی شوند.

مردم آذربایجان غربی از نظام اسلامی رضایت دارند

استاندار آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود به ظرفیت بالای این استان در زمینه تولیدات غذایی اشاره و ابراز کرد: فولاد و قطعه‌سازی از دیگر صنایعی هستند که در آذربایجان غربی فعال بوده و به طور کلی خدمات خوبی پس از انقلاب به این استان ارائه شده است و مردم نیز از مسئولان رضایت دارند.

وی ادامه داد: در دوران پس از انقلاب توانسته‌ایم وضعیت خوبی در آذربایجان غربی به وجود آوریم زیرا دولت با همه توان برای محرومیت‌زدایی از این استان تلاش می‌کند و همه این برکات در سایه ولایت فقیه حاصل شده است.

انتهای پیام/78004/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول