اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس گردشگری اداره ‌کل میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری:

کوهرنگ قطب‌ گردشگری چهار فصل کشور است

خبرگزاری فارس: کارشناس گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: کوهرنگ به عنوان یکی از قطب‌های چهار فصل گردشگری کشور است.

کوهرنگ قطب‌ گردشگری چهار فصل کشور است

فرجام سمیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: شهرستان کیار یکی از شهرستان‌های هفت گانه استان چهارمحال و بختیاری است که مناطق طبیعی زیبایی برای گذراندن اوقات فراغت گردشگران دارد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این شهرستان، گفت: رودخانه کیار، غار تانا شمس آباد، دریاچه شلمزار، کوه ارجنه، منطقه حفاظت شده زردکوه، چشمه چهارطاق، آبشار تنگ زندان، آبشار دره عشق، چشمه معدنی معدن... از جمله پتانسیل‌های گردشگری شهرستان کیار است.

سمیعی استقبال گردشگران از چشمه زیبای شلمزار را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: پارکینگ، سرویس بهداشتی، سکوسازی و آلاچیق مهم‌ترین زیرساخت‌های این منطقه گردشگرپذیر به شمار می‌رود.

کارشناس گردشگری اداره ‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری افزود: کوه، چشمه، دشت، آب و هوای مطبوع و طبیعت زیبا مهم‌ترین جاذبه‌های این منطقه است که برای گردشگران و مسافرانی که برای نخستین بار این ناحیه را مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند جذابیت‌های خاص خود را دارد.

وی در پایان همچنین از شهرستان کوهرنگ به عنوان یکی از قطب‌های چهارفصل گردشگری کشور نام برد و اذعان داشت: وجود چشمه سارهای متعدد همچون چشمه دیمه، چشمه پرک، چشمه سرداب، چشمه مروارید، چشمه آب معدنی کوهرنگ از جمله این جاذبه‌های گردشگری این شهرستان است.

انتهای پیام/68005/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول