اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری:

400 دانش‌آموز پسر کوهرنگی عازم سرزمین نور می‎شوند

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری گفت: بیش از 400 نفر از دانش آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان از شهرستان کوهرنگ و ناحیه عشایری عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند.

400 دانش‌آموز پسر کوهرنگی عازم سرزمین نور می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدعلی مرادی بعدازظهر امروز در نشست کمیته اجرایی راهیان نور دانش‌آموزی شهرستان کوهرنگ، اظهار داشت: هرچه بهتر برگزار کردن اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی نیازمند برنامه ریزی ویژه است.

وی افزود: در سال جاری بیش از 400 نفر از دانش‌آموزان پسر مقطع دوم دبیرستان از شهرستان کوهرنگ و ناحیه عشایری عازم مناطق عملیاتی جنوب کشور می‌شوند.

مرادی ابراز داشت: دانش‌آموزان کوهرنگی در قالب یک کاروان با 9 دستگاه اتوبوس همزمان با نیمه اول اسفندماه عازم سرزمین نور خواهند شد.

مدیر سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: همراه هر اتوبوس، یک روحانی و پاسدار، یک راوی و پلیس یار و دیگر عوامل فرهنگی نیز اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به استعداد بالای دانش‌آموزی بسیجی شهرستان کوهرنگ، افزود: ما باید شعار سال و مولفه‌های اقتصاد مقاومتی را در فرهنگ جامعه  دانش‌آموزی نهادینه کنیم.

مرادی با تشریح برنامه‌های اردوی راهیان نور، گفت: بازدید از مناطق عملیاتی اروند، شلمچه و هویزه در دستور کار اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی است.

این مسئول در ادامه با اشاره به تاریخچه تحریم‌های دشمن در 34 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: دهه چهارم انقلاب دهه جنگ اقتصادی دشمن است.

وی تحریم‌ها را نشانه رشد، شکوفایی و بالندگی ایران اسلامی خواند و اذعان داشت: ملت ما در کنار تحریم‌ها به رشد و موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کرده است.

انتهای پیام/68001/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول