اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم استاندار خوزستان

فیوضی سرپرست فرمانداری شهرستان جدید حمیدیه شد

خبرگزاری فارس: با حکم استاندار، «سعید فیوضی» سرپرست فرمانداری شهرستان جدید حمیدیه شد.

فیوضی سرپرست فرمانداری شهرستان جدید حمیدیه شد

به گزارش خبرگزاری از اهواز، روز گذشته در جلسه‌ای که در بخشداری حمیدیه برگزار شد، «سعید فیوضی» به‌عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد؛ فیوضی پیش ‌از این فرماندار شهرستان شادگان بود.

امروز نیز فرماندار پیشین و جدید شادگان «عبدالزهرا سنواتی» تودیع و معارفه می‌شوند و با حکم استاندار به عنوان سرپرست فرمانداری شادگان معرفی خواهد شد؛ سنواتی پیش از این در سمت معاون فرمانداری شادگان مشغول فعالیت بود.

همزمان با اعلام شهرستان شدن حمیدیه، این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و گمبوعه شد که در بخش مرکزی دو دهستان به نام " کرخه" و "دهکده" و در بخش گمبوعه نیز دو دهستان به نام "طراح" و "جهاد" تاسیس می‌شود.

در ایام میلاد رسول اکرم(ص) نیز مراسم جشن شهرستان شدن حمیدیه در این شهرستان برگزار می‌شود و فیوضی رسما به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی خواهد شد.

سعید فیوضی در گفت‌وگو با خبرنگار با خبرنگار فارس در اهواز با تائید این خبر اظهار کرد: همه تلاش خود را برای ارتقا و تعالی بخش‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی شهرستان به‌کار بسته تا روبه‌روز شهرستان را به سوی پیشرفت سوق دهیم.

انتهای پیام/72001/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول