اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شادگان در مجلس:

عزل وزیر بهداشت عجولانه بود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: اقدام رئیس جمهور در عزل وزیر بهداشت و درمان غیرکارشناسی و عجولانه بود.

عزل وزیر بهداشت عجولانه بود

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: متأسفانه در این اواخر رئیس جمهور با تصمیمات عجولانه خود همه را غافلگیر کرده است.

وی افزود: با توجه به این‌که تا پایان عمر دولت دهم چند ماهی باقی نمانده است، عزل وزیر بهداشت و درمان اصلاً به صلاح مردم و مملکت نبود.

دستجردی فعال‌ترین وزیر کابینه بود

عضو کمیسیون انرژی و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مرضیه دستجردی، فعال‌ترین وزیر کابینه دولت دهم از سمت خود به یکباره عزل شد.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان عنوان کرد: هر زمان با وزیر بهداشت و درمان خواهان برگزاری جلسه در راستای رفع مشکلات شهری و منطقه‌ای می‌شدیم وی با صبر و حوصله جلسه‌ای ترتیب می‌داد و مشکلات و کمبودهای پیش‌رو را با دقت بررسی می‌کرد.

وضعیت بهداشتی و درمانی بلاتکلیف می‌ماند

وی با اشاره به این‌که از این وزیر کارآمد بدون هیچ تقدیر و تشکری خداحافظی شد، گفت: هر شخصی که بخواهد به جای مرضیه دستجردی سر کار بیاید، به پایان دولت دهم می‌رسد و این امر برای جامعه بهداشتی و درمانی کشور مشکل‌ساز می‌شود.

تمیمی در ادامه اظهار داشت: عزل دستجردی بازی کردن با روح، روان، جان و زندگی مردم است و مطمئناً وضعیت بهداشتی و درمانی کشور تا بعد از مسئله انتخابات ریاست جمهوری نیز بلاتکلیف خواهد بود.

انتهای‌پیام/72001/م20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول