اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شادگان تأکید شد

لزوم ارتقای شاخص‌های بهداشت و سلامت / جمع‌آوری احشام ولگرد در شادگان

خبرگزاری فارس: شهردار شادگان گفت: همه تلاش ما بر این است که با جمع‌آوری احشام از سطح شهرستان شاخص‌های بهداشت و سلامت را در منطقه ارتقا دهیم.

لزوم ارتقای شاخص‌های بهداشت و سلامت / جمع‌آوری احشام ولگرد در شادگان

به گزارش خبرگزاری فارس از شادگان، توفیق آلبوناصر صبح امروز در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با حضور اعضای ستاد و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد، گفت: به‌منظور ارتقای بهداشت محیطی، طرح جمع‌آوری و اتلاف سگ‌های ولگرد در سطح شهرستان شادگان آغاز شده است.

وی افزود: همزمان با آغاز فصل سرما و هجوم سگ‌های ولگرد از روستاها به محدوده شهر، این طرح به‌صورت ضربتی اجرا شده است.

شهردار شادگان خاطرنشان کرد: این طرح به‌طور همزمان در محدوده شهر به‌ویژه در مرکز شهر به‌طور جدی اجرا و تا اتلاف تمام سگ‌های ولگرد ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این‌که اکیپی ویژه با تجهیزات مناسب در شب اقدام به اجرای این طرح می‌کند، تصریح کرد: بهداشت و سلامت شهروندان از اهمیت بالایی برخوردار است و شهرداری در برنامه‌های گوناگون بر این مهم توجه دارد.

آلبوناصر همچنین عنوان کرد: همه تلاش ما بر این است که با جمع‌آوری احشام از سطح شهر شاخص‌های بهداشت و سلامت را در منطقه ارتقا داده و از مبتلا شدن شهروندان به انواع بیماری‌ها جلوگیری کنیم.

وی در ارتباط با وجود سگ‌های ولگرد در سطح شهر خاطرنشان کرد: وجود حیوانات خطرناک مانند سگ‌های ولگرد علاوه بر مسائل بهداشتی، خطراتی برای شهروندان به دنبال دارد و باید با تشکیل شورای بهداشتی تصمیم لازم برای مبارزه با این مشکل مهم صورت پذیرد.

شهردار شادگان در پایان اظهار داشت: اجرای طرح اتلاف سگ‌های ولگرد از اهمیت بسیاری برای موارد زیست محیطی و بهداشت شهروندی برخوردار است.

انتهای‌پیام/72001/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول