اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی گلستان:

نداشتن اسپانسر مهم‌ترین مشکل ورزش گلستان‎ است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان گفت: نداشتن اسپانسر و حمایت‎‌کننده مالی از مشکلات ورزش استان‎ است.

نداشتن اسپانسر مهم‌ترین مشکل ورزش گلستان‎ است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، وحیدرضا میرا پیش‌ازظهر امروز در جمع دوندگان ملی‌پوش شهرستان بندرترکمن که در مسابقات غرب آسیا صاحب مدال شدند اظهار داشت: حمایت مدیر عامل شرکت کانسار خزر از دوومیدانی استان گلستان و به خصوص از هیئت دو شهرستان بندرترکمن در این شرایط سخت اقتصادی جای تقدیر دارد که امیدواریم دیگر شرکت‎های تولید و صنعتی استان چنین اقدامات مشابه را انجام دهند.

وی با تاکید بر تلاش مجدانه هیئت دوومیدانی شهرستان بندرترکمن تصریح کرد: انتظار داریم با توجه به حمایت مالی که شرکت کانسار خزر از این رشته ورزشی انجام می‎دهد دیگر بهانه‎ای برای پیشرفت و جهش در این شهرستان نباشد، قطعاً عدم نتیجه‌گیری مناسب با وجود حمایت‎ها نشان‎دهنده ضعف مدیریت هیئت خواهد بود.

رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان نداشتن اسپانسر و حمایت‎‌کننده مالی را از مشکلات ورزش استان‎ها و شهرستان دانست و گفت: نداشتن حامی مالی یکی از آسیب‎های جدی ورزش قهرمانی است چراکه در زمانی که استعدادهای بی‎شمار در نونهالان و نوجوانان از سوی هیئت‎ها شناسایی و به مرحله بازدهی می‎رسد به علت عدم حمایت مالی جوانانی که در اوج قرار دارد از ورزش کناره‌گیری می‎کند.

میرا ضمن تقدیر از اقدام شرکت کانسار خزر ابراز داشت: اقدام شایسته این شرکت قطعاً خیر دنیا و آخرت را برای مدیریت و اعضای هیئت مدیره شرکت کانسار خزر به همراه خواهد داشت و زمینه دلگرمی جوانان و نوجوانان برای ادامه فعالیت ورزشی خواهد بود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هیئت دوومیدانی شهرستان بندرترکمن باید قدر این فرصت را بداند و از رو آوردن به مسائل حاشیه‎ای پرهیز کند.

رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان با بیان اینکه هنوز جا دارد که دوومیدانی گلستان در کشور و عرصه‎های بین‎المللی بدرخشد خاطرنشان کرد: استان گلستان در بخش دوومیدانی زنان نیز صاحب عنوان‎های ملی و بین‎المللی است و با توجه به استعداد‎هایی که دوندگان زن گلستانی دارند می‎توانند خیلی زود به پیشرفت‎های زیادی دست پیدا کنند.

میرا ابراز داشت: ورزش دوومیدانی از جذاب‎ترین رشته‎های ورزشی در مسابقات المپیک و جهانی است که باید تلاش شود این میزان علاقمندی در سطح کشور و این استان بیشتر شود.

وی اضافه کرد: هیئت استان تلاش دارد که هیئت‎های دوومیدانی شهرستان‎های گلستان را به صورت مستقل صاحب حامی کند تا خود شهرستان برای پیشرفت این رشته ورزشی اصلی تلاش کند.

رئیس هیئت دوومیدانی استان گلستان با اشاره به اینکه تلاش داریم مدرسه دوومیدانی را در شهرستان‎های استان فعال کنیم گفت: باید مربی‎های دوومیدانی با نظم و انضباط و تدوین اساسنامه، براساس یک روش کار درست حرکت کنند تا پیشرفت این رشته را بیش از پیش شاهد باشیم.

میرا یادآور شد: هیئت‎هایی که صاحب حامی مالی شدند باید ضمن تلاش مضاعف، شفاف‎سازی در هزینه‎های انجام شده داشته باشند تا مدیران این شرکت‎ها رغبت به ادامه همکاری داشته باشند.

گفتنی است در ترکیب تیم ملی دوومیدانی اعزامی به مسابقات غرب آسیا، هفت ملی‌پوش از دوندگان استان بوده که چهار نفر به نام‌های عبدالجلیل توماج، ایوب آرخی، امید تاجی و امینه ایری از ورزشکاران دوومیدانی شهرستان ترکمن هستند.

از بین تیم دوومیدانی جمهوری اسلامی اعزامی به مسابقات غرب آسیا هفت دونده از استان گلستان بودند و در آن رقابت‎ها شش دونده گلستانی صاحب مدال شدند.

عبدالجلیل توماج، ایوب آرخی، علی شفاف، امید تاجی و سرکار خانم‌ها جواهر زمانی، امینه ایری و سمانه کوهکن دوندگان گلستانی هستند که در تیم ملی دوومیدانی حضور داشتند.

انتهای پیام/2307/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول