اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش جم خبر داد

برگزاری کارگاه آموزش عملی دو و میدانی در مدارس جم

خبرگزاری فارس: مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش جم از برگزاری کارگاه آموزش عملی دو و میدانی در مدارس جم خبر داد.

برگزاری کارگاه آموزش عملی دو و میدانی در مدارس جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالحسین سپهرمنش بعد از ظهر امروز در آیین برگزاری کارگاه آموزشی عملی دو و میدانی ویژه پایه ششم ابتدایی مدارس شهرستان جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: گسترش ورزش و تفریحات سالم در مدارس اهمیت زیادی دارد و موجبات نشاط و پویایی دانش‌آموزان می‌شود و باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: در دولت نهم و دهم در تقویت زنگ ورزش در مدارس تلاش ویژه‌ای صورت گرفته و شاهد افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی در مدارس هستیم.

سپهرمنش از برگزاری کارگاه آموزش عملی دو و میدانی در مدارس جم خبر داد و تصریح کرد: به همت تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شهرستان جم، کارگاه آموزشی عملی دو و میدانی ویژه پایه ششم ابتدایی مدارس شهرستان در آموزشگاه امید ایران برگزار شد.

مسئول تربیت بدنی آموزش و پرورش جم اذعان داشت: در این دوره، مربیان به صورت عملی با نحوه چیدمان و تعیین ایستگاه‌ها و روال صحیح آموزش و اجرای مهارت‌ها آشنا شدند.

وی هدف از برگزاری این دوره را آشنایی مربیان و کیفیت بخشی به مسابقات استانی و کشوری که در نیمه دوم اسفندماه برگزار می‌شود، عنوان کرد.

سپهرمنش گفت: فرهاد کشاورزی از مربیان شایسته شهرستان جم مسئولیت آموزش این کارگاه بر عهده داشت و استقبال بسیار خوبی از این کارگاه به عمل آمد.

وی بیان کرد: در سال‌جاری برنامه‌ریزی مناسبی برای توانمندسازی دانش‌آموزان و شناسایی استعدادهای ورزشی صورت گرفته و به فضل خدا با آموزش صحیح افراد مستعد، شاهد رشد و شکوفایی ورزش دانش‌آموزی خواهیم بود.

انتهای پیام/2451/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول