اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دو و میدانی استان اصفهان:

هیئت دو و میدانی در بخش بانوان نیاز به تحول داشت

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: در بخش بانوان هیئت دو و میدانی نیاز به تحول داشت که ناهید آچاک از قهرمانان با سابق ایران که در بازی‌های آسیایی1974 تهران نیز حضور داشته می تواند در بخش بانوان تحولی ایجاد کند.

هیئت دو و میدانی در بخش بانوان نیاز به تحول داشت

رضا بینا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: هیئت دو و میدانی استان اصفهان در نظر دارد مسابقات دوی صحرانوردی بزرگسالان استان اصفهان را روز ششم بهمن ماه در شهرستان چادگان برگزار کند و در تاریخ سیزدهم بهمن ماه با همکاری شهرداری اصفهان مسابقات دو صحرانوردی را در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در حاشیه زاینده رود برگزار خواهد کرد که مسیر مسابقه از پل بزرگمهر به سمت پارک جنگلی ناژوان می‌باشد.

دبیرهیئت دو و میدانی استان اصفهان در مورد عملکرد شش ماهه هیئت اظهار داشت: بنده و رسول یزدی زاده اول تیرماه از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان مسئولیت هیئت دو و میدانی استان اصفهان را پذیرفتیم و نخستین کاری که انجام دادیم برگزاری گردهمایی برای چهار نسل دو و میدانی استان اصفهان با حضور محمدرضا محمد جواهری مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و معاونان وی در ماه مبارک رمضان بود تا برای پیشبرد برنامه‌های هیئت از تجربه پیشکسوتان استفاده کنیم که این ضیافت افطاری همزمان شد با بدرقه رضا قاسمی دونده اصفهانی به رقابت‌های المپیک لندن.

وی به انتخاب ناهید آچاک از سوی رئیس هیئت دو و میدانی استان اصفهان به عنوان نایب رئیس اشاره کرد و گفت: در بخش بانوان هیئت دوومیدانی نیاز به تحول داشت که ناهید آچاک از قهرمانان با سابق ایران است که در بازی‌های آسیایی 1974 تهران حضور داشت و می‌تواند در بخش بانوان تحولی ایجاد کند. 

بینا در مورد  مکان تمرین ورزشکاران اصفهانی در شهرستان اصفهان گفت: در جلساتی که با حضور محمد جواهری مدیرکل ورزش وجوانان استان اصفهان برگزار شد مقرر شد که پیست دو و میدانی سرپوشیده ورزشگاه خوراسگان هفته‌ای سه روز در اختیار دونده‌های اصفهانی قرار بگیرد، در ضمن مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان قول تارتان نمودن این پیست را به هیئت دو و میدانی داده است.

انتهای پیام/63020/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول