اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سلماس تاکید کرد

پیگیری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سلماس

خبرگزاری فارس: فرماندار سلماس گفت: پروژه‌های نیمه‌تمام باید زودتر تکمیل شده و به مردم برای استفاده تحویل داده شود.

پیگیری تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سلماس

مرتضی نظری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: دهیاران، بخشداران و مدیران باید کمر همت ببندند تا پروژه‌های نیمه‌تمام هر چه ‌زودتر به سرانجام برسد از این رو مشکلاتی مانند کمبود اعتبار و موانع مالی نباید در روند ساخت‌و‌ساز مشکل ایجاد کند.

وی با بیان اینکه مسئولان ادارات برای تکمیل پروژه‌های قابل افتتاح باید تلاش کنند، افزود: مسائلی مانند کمبود اعتبار و موانع مالی نباید منجر به رکود در روند ساخت و ساز شود بلکه باید مسئولان نهایت تلاش خود را بکنند تا تعدادی از پروژه‌ها در دهه فجر به بهره‌برداری رسیده و مورد استفاده قرار گیرد.

نظری به تاکید رئیس جمهور برای دنبال کردن روند احداث پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: در چند ماه باقیمانده از خدمت دولت تلاش می‌شود تا پروژه‌های آغاز شده به سرانجام رسیده و کشورمان به اوج عظمت و اقتدار دست پیدا کند که تحقق این امر در سایه خدمت بی‌منت و تلاش مضاعف امکان‌پذیر است.

وی با بیان اینکه در دهه فجر سال جاری مانند سبک و سیاق سال‌های گذشته تعدادی از پروژه‌های در دست اقدام مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، اضافه کرد: در دهه فجر امسال بیش از 25 پروژه در این شهرستان افتتاح و در چند روز آینده نیز روزشمار دهه فجر آماده می‌شود تا طبق آن برنامه‌های فرهنگی و عمرانی تدوین شود.

فرماندار سلماس روستا گردی و حضور مسئولان در روستاها را از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر امسال ذکر کرد و افزود: حضور مسئولان بین مردم روستا موجب شکل‌گیری اعتماد و محبت دوسویه می‌شود و این موضوع یکی از مهم‌ترین برکات انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود بنابراین مردم باید به طور مستمر در کنار مسئولان نظام بوده و به آنها یاری رسانند.

انتهای پیام/61002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول