اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویراحمد:

تحقق برخی از پروژه‌ها در بویراحمد به اعتبارات کافی نیاز دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار بویراحمد تعداد پروژه‌های محقق شده در این شهرستان را 368 عنوان کرد و گفت: از این تعداد 87 پروژه عملیاتی نشده که مشکل مهم و اساسی عمده عدم تحقق برخی مصوبات کمبود اعتبارات مورد نیاز است.

تحقق برخی از پروژه‌ها در بویراحمد به اعتبارات کافی نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز جلسه شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار، دبیر کمیته برنامه‌ریزی، شهردار یاسوج، رئیس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

محمد الفونه در این نشست به تعداد پروژه‌های و نکات مهم سفرهای هیئت دولت به کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: تعداد پروژه‌های در شهرستان بویراحمد 540 پروژه با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال مصوب شده است.

فرماندار بویراحمد تعداد پروژه‌های محقق شده در این شهرستان را 368 عنوان کرد و گفت: از این  تعداد 87 پروژه عملیاتی نشده که مشکل مهم و اساسی عمده عدم تحقق برخی مصوبات کمبود اعتبارات مورد نیاز است.

این مسئول تخصیص اعتبارات و پیگیری فعالیت‌های عمرانی را مناسب ارزیابی کرد و گفت: با توجه به میزان نقدینگی در سطح کشور مشکلات و معارضات اجتماعی در این حوزه در روند اجرایی برخی پروژه‌ها مصوب شده اثر گذاشته و پیشرفت مناسبی گزارش نشده است.

رئیس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: بنا بر گزارشات واصله پیگیری‌هایی جهت رفع معارضات به منظور سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی مصوب شده صورت گرفته است.

الفونه تأکید کرد: اعضای کمیته باید با توجه به شرایط کنونی اقتصادی کشور عمل کنند زیرا هرگونه تعهد اضافی و غیر قانونی برای دولت جرم محسوب شده و برنامه‌ها باید مطابق قانون و موافقت نامه و تخصیص اعتبارات اعمال و عملی شود.

وی اذعان کرد: اعتبارات تخصیص یافته با توجه به پروژه مورد نظر و میزان تاثیر‌پذیری آن بر سطح جامعه باید اعمال شود.

مسئول ارشد اجرای شهرستان بویراحمد بیان داشت: در بازدیدهای به‌عمل آمده از سوی مدیران و دستگاه‌های اجرایی از مناطق و بخش‌ها، مردم دارای توقعات و مطالبات هستند که متولیان امر اقدامات لازم و قانونی را در جهت رفع مشکلات ارائه دهند.

فرماندار بویراحمد به نحوه جابجایی اعتبارات اشاره کرد و گفت: برخی از جابجایی‌ها قانونی بوده و در سال جاری با توجه به کمبود نقدینگی جابجایی در این پروژه‌ها صورت نگرفته است. 

انتهای پیام/82011/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول