اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت عمرانی استاندار خراسان شمالی:

4 پروژه مهر ماندگار خراسان شمالی تکمیل شد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت عمرانی استاندار خراسان شمالی از تکمیل چهار پروژه مهر ماندگار این استان خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل؛ بیمارستان فاروج، سد گلول شیروان، ساختمان اداره کل زندان‌ها و ثبت احوال است.

4 پروژه مهر ماندگار خراسان شمالی تکمیل شد

عطاءالله قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با بیان اینکه چهار پروژه مهر ماندگار این استان خراسان شمالی تکمیل شده است، اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل؛بیمارستان فاروج، سد گلول شیروان، ساختمان اداره کل زندان‌ها و ثبت احوال است.

وی شمار پروژه‌های مهر ماندگار در خراسان شمالی را در مجموع 34 پروژه برشمرد و گفت: هشت پروژه مهر ماندگار در استان پیشرفت 90 تا 100 درصد، شش پروژه پیشرفت فیزیکی 70 تا 90 درصد و سه پروژه بین 50 تا 70درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

به گفته سرپرست معاونت عمرانی استاندار خراسان شمالی بقیه پروژه‌های مهر ماندگار در استان کمتر از 50درصد پیشرفت دارد.

مدیرکل دفتر فنی استاندار خراسان شمالی با اشاره به سفر دستیار ویژه رئیس جمهور به استان در اواسط هفته گذشته اظهار کرد: محرابیان، طی دو روز حضور تمام طرح‌های مهر ماندگار در این استان را مورد بازدید قرار داد.

وی فرودگاه بین‌المللی بجنورد، راه آهن اسفراین ـ جوین، باند دوم محور بجنورد ـ جنگل گلستان، ورزشگاه 15 هزار نفری بجنورد چهار خطه کردن محور بجنورد گلستان، ساختمان استانداری را از جمله طرح‌های مهر ماندگار خراسان شمالی مورد بازدید دستیار ویژه رئیس جمهور خواند.

قادری با اشاره به اینکه طی این بازدیدها مقرر شد تا این مسئول پیگیری‌های لازم را برای تسریع در اجرای از وزارتخانه‌ها داشته باشد، اظهار امیدواری کرد تا با تأمین اعتبار مورد نیاز برای تکمیل این پروژه‌ها بخش اعظم آن تا پایان دولت به بهره برداری برسد.

به گزارش فارس،خراسان شمالی با 28هزار کیلومتر مربع وسعت، هفت شهرستان، دارای 867 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/63002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول