اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بشرویه خبر داد

هزینه‌کرد 300 میلیون ریال برای تجهیز کشتارگاه بشرویه

خبرگزاری فارس: شهردار بشرویه از هزینه شدن مبلغ 300 میلیون ریال اعتبار برای تجهیز کشتارگاه شهر بشرویه خبر داد.

هزینه‌کرد 300 میلیون ریال برای تجهیز کشتارگاه بشرویه

حسن سلیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار داشت: از سال 86 تاکنون به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان تجهیزات آتش‌نشانی و چهار دستگاه خودرو برای این شهر خریداری شده است.

وی ادامه داد: خرید یک دستگاه خودرو ایسوزو با کاربرد ماشین نجات حریق با اعتبار 550 میلیون ریال، شاسی بنز برای تانکر آبرسانی به منظور نصب در خودروی سنگین آتش‌نشانی با یک‌میلیارد و 50 میلیون ریال، ست هیدرولیک، موتور برق و وسایل امداد و نجات با 80 میلیون ریال اعتبار و اریکو آتش‌نشانی با کمک سازمان دهیاری‌ها و شهرداری انجام شده است.

* ساخت سوله آتش‌نشانی بشرویه با 150 میلیون ریال اعتبار

شهردار بشرویه افزود: همچنین به منظور نصب درب برقی آتش‌نشانی مبلغ 57 میلیون ریال و برای ساخت سوله نیز مبلغ 150 میلیون ریال هزینه شده است.

سلیمی از هزینه‌کرد 300 میلیون ریال اعتبار به منظور تجهیز کشتارگاه شهر بشرویه خبر داد و گفت: بهسازی کشتارگاه، تخریب دیوارهای اضافی، حذف در و پنجره اضافی و نصب پنجره جدید، کاشی‌کاری، کف‌سازی، لوله‌کشی آب و گاز، نصب جرثقیل حمل لاشه دام، نصب تابلو و ایجاد حوضچه آهک طبق نظر شبکه بهداشت و درمان شهرستان از اقدامات شهرداری برای تجهیز کشتارگاه بشرویه بوده است.

وی از مهم‌ترین پروژه‌های در حال اجرا به بهسازی معابر، روکش آسفالت، جداسازی آب شرب از فضای سبز، بهسازی پارک شهر و بهارستان، ایجاد پارک محله‌ای در خیابان قدس، تنوع‌بخشی به گونه‌های گیاهی در فضای سبز شهر و مشارکت با میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای نصب سنگ فرش معابر در بافت تاریخی اشاره کرد.

انتهای پیام/69006/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول