اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 6 ماه از کلنگ‌زنی صورت گرفت

عذرخواهی شهردار بجنورد برای تاخیر در اجرای یک پروژه

خبرگزاری فارس: شهردار بجنورد به خاطر اجرایی نشدن زورخانه این شهر که در 24 اردیبهشت امسال در آستانه روز فردوسی کلنگ‌زنی شده بود، عذرخواهی کرد.

عذرخواهی شهردار بجنورد برای تاخیر در اجرای یک پروژه

کیوان دژهوت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد یکی از مهم‌ترین دلایل تأخیر در اجرای این زورخانه که به نام شهید صفا، مزین شده را تغییرات در نقشه اجرای این پروژه ورزشی برشمرد.

وی افزود: با هماهنگی‌هایی که با اداره کل ورزش و جوانان استان به عمل آمده برخی از قسمت‌های این زورخانه با تغییرات مواجه شده که با اجرایی شدن این زورخانه این تغییرات اعمال خواهد شد.

دژهوت با تاکید بر اینکه مکان این فضای ورزشی در زمینی که به همین منظور اختصاص یافته به زودی اجرایی خواهد شد، گفت:‌ اعتبارات لازم به منظور ساخت این زورخانه از سوی شهرداری پیش‌بینی شده است.

وی ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان را از وظایف شهرداری‌ها برشمرد و افزود: ساخت این پروژه به همین منظور از سوی شهرداری بجنورد صورت می‌گیرد.

شهردار بجنورد ادامه داد: ساخت زورخانه شهرداری با نام شهید محمدعلی صفا در فضایی به وسعت 570 متر مربع و دو میلیارد ریال اعتبار برای اجرای فاز نخست اجرایی خواهد شد.

به گفته وی، این پروژه در قالب دو فاز احداث می‌شود که برای اجرای این پروژه سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

به گزارش فارس، بر اساس برنامه قرار بود تا این پروژه ورزشی که در اردیبهشت امسال کلنگ‌زنی شده بود، تا پایان امسال برای استفاده ورزشکاران آماده شود.

این پروژه ورزشی شش ماه قبل در چهارراه سابق آتش نشانی بجنورد با حضور فرمانده تیپ شهید دلجویان خراسان‌شمالی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، مدیرکل ورزش و جوانان و شماری از مسئولان فرهنگی و ورزشی این استان کلنگ‌زنی شده بود.

هم‌اکنون دو گود زورخانه متعلق به ورزش و جوانان بجنورد فعال است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول