اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بشرویه خبر داد

اختصاص 2 میلیارد ریال برای زیباسازی پارک شهر بشرویه

خبرگزاری فارس: شهردار بشرویه گفت: در سال جاری مبلغ 2 میلیارد ریال اعتبار برای زیباسازی پارک شهر بشرویه اختصاص یافته است.

اختصاص 2 میلیارد ریال برای زیباسازی پارک شهر بشرویه

حسن سلیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: به منظور توسعه فضای سبز و رفاه حال شهروندان و مسافران عملیات زیباسازی پارک شهر و بهارستان انجام می‌شود.

وی ادامه داد: بهسازی معابر، طراحی فضای سبز، تعویض سیستم روشنایی و آبرسانی، حذف دیوارهای دور پارک، مناسب‌سازی، هرس درختان و کاشت گل و گیاه از اقدامات انجام شده برای زیباسازی پارک شهر بوده است.

شهردار بشرویه تصریح کرد: این پارک با مساحت 8 هزار متر مربع تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که 2 میلیارد ریال اعتبار برای زیباسازی آن اختصاص یافته است.

سلیمی افزود: پارک بهارستان با مساحت 2.5 هکتار اقداماتی همچون طراحی فضای سبز جدید، تعویض سیستم آبرسانی، اصلاح شبکه روشنایی، کاشت درختان جدید، نصب ست‌های ورزشی و تندرستی، نصب آلاچیق و بهسازی معابر انجام شده که از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار و مبلغ یک‌میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در برداشته است.

وی با اشاره به اجرای طرح مدیریت پسماند در این شهرستان گفت: این طرح از سال 88 آغاز شده و در مرحله نخست برای آموزش و اطلاع‌رسانی 120 میلیون ریال هزینه شده است.

شهردار بشرویه اجرای دو کیلومتر جاده دسترسی محل دفن پسماند با اعتبار 588 میلیون ریال، آماده‌سازی محل دفن و حفر ترانشه با حجم 21 هزار متر مکعب و اعتبار 207 میلیون ریال، خرید فنس و پروفیل برای فنس‌کشی محل دفن پسماند با اعتبار 145 میلیون ریال و خرید و نصب مخازن زباله به تعداد 140 عدد با اعتبار 418 میلیون ریال را از اقدامات انجام شده در حوزه مدیریت پسماند عنوان کرد. 

سلیمی یادآور شد: همچنین یک دستگاه مینی‌لودر و جاروی خیابانی به ارزش 410 میلیون ریال، یک دستگاه کمپرسی سبک با اعتبار 225 میلیون ریال و کامیون حمل زباله به ارزش 766 میلیون ریال خریداری و برای نوسازی خاور حمل زباله این شهر نیز رقمی معادل 30 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/69006/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول