اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا تاکید کرد

ضرورت ایجاد اورژانس جاده‌ای در گردنه حیران آستارا

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا با بیان اینکه منطقه زیبای حیران جزو حوزه استحفاظی گیلان است، ضرورت ایجاد اورژانس جاده‌ای در این گردنه را امری ضروری دانست.

ضرورت ایجاد اورژانس جاده‌ای در گردنه حیران آستارا

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیوان اسدپور در جلسه شورای معاونان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک ربیع‌الاول، اظهار کرد: با توجه به اقدام‌های بسیار مناسب دولت در بخش ارتقای شاخص‌های سلامت گیلان و مصوبات خوبی که در سفر هیئت دولت به استان در این بخش داشته‌ایم، باید با نگاه ویژه مورد توجه قرار گیرد.

وی یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های پیشرفت جوامع امروز را رشد و کیفیت بهداشت و درمان و خدمات مربوط به آن در جامعه نامید و افزود: دولت همواره نگاه ویژه‌ای در حوزه بهداشت و درمان داشته و گیلان در این راستا همواره مورد توجه دولت خدمتگزار بوده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه باید در این حوزه اقدام‌های اساسی در شهرستان انجام گیرد، تصریح کرد: تنها اقدام و دستورات کتبی برای توسعه در طرح‌ها کافی نیست و باید این اقدام‌ها با اهتمام و روحیه جهادی پیگیری شود و به مرحله اجرا درآید.

وی شهرستان مرزی آستارا را دارای شرایط خاص جغرافیایی در منطقه خواند و خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه شهرستان مرزی آستارا با جمهوری آذربایجان هم‌مرز است بسیاری از اتباع این کشور برای درمان به این شهرستان سرازیر می‌شوند بنابراین ظرفیت بالایی در این حوزه طلب می‌کند.

اسدپور اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود در این منطقه لازم است مسئولان حوزه بهداشت و درمان برای رفاه حال مردم ولایت‌مدار و مومن این شهرستان در حوزه خدمات درمانی و بهداشتی توجه ویژه‌ای را برای این شهرستان داشته باشند.

وی بر لزوم ایجاد و راه‌اندازی اورژانس جاده‌ای توسط دانشگاه علوم پزشکی گیلان در منطقه حیران تاکید کرد و یادآور شد: منطقه زیبای حیران که جزو حوزه استحفاظی گیلان به شمار می‌رود باید در این زمینه هر چه سریع‌تر اورژانس جاده‌ای توسط مسئولان مربوطه در این منطقه زیبای گردشگری گیلان احداث شود.

ا‌نتهای پیام/84001/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول