اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم خبر داد

خدمت‌رسانی اورژانس قم به کاروان‌های دیدار یار

خبرگزاری فارس: معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: اورژانس قم با همکاری دیگر سازمان‌های امدادی با استقرار در مسیر حرکت کاروان‌های دیدار یار به مشتاقان بیعت با رهبر فرزانه انقلاب خدمات لازم را ارائه کرد.

خدمت‌رسانی اورژانس قم به کاروان‌های دیدار یار

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به فرا رسیدن روز 19 دی و دیدار مردم قم برای تجدید بیعت با مقام معظم رهبری بیان کرد: همزمان با دیدار مردم قم با رهبر فرزانه انقلاب پوشش امدادی کاروان‌های اعزامی از قم توسط دستگاه‌های امدادی هلال احمر و اورژانس آغاز شد.

وی با بیان اینکه تمام دستگاه‌های امدادی با محوریت اورژانس 115 با کاروان‌های دیدار یار همراه شدند تصریح کرد: تعداد هشت دستگاه آمبولانس در مسیر حرکت کاروان در اتوبان قم -تهران مستقر شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: آمبولانس‌های اورژانس 115 به ازای هر 15 کیلومتر استقرار یافته تا در صورت بروز حادثه با هماهنگی اورژانس 115 تهران، امداد هوایی اورژانس تهران و در صورت لزوم با اورژانس 115 قم به حادثه‌دیدگان امدادرسانی صورت گیرد.

فراهانی در بخش دیگری از سخنان به حوادث شاخص 24 ساعت گذشته اشاره کرد و ابراز داشت: در این مدت حوادث ناگواری مانند مسموم شدن یک راننده با گاز مونوکسید کربن، واژگونی خودرو و چند تصادف به وقوع پیوست.

وی در ادامه از تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با یک اتوبوس خبر داد و گفت: در این حادثه دو تن مجروح شدند که پس از دریافت خدمات اولیه درمانی با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی سطح شهر منتقل شدند.

تصادف چهار دستگاه کامیون در جاده کوه سفید

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از تصادف دو دستگاه کامیون در ساعت‌های اولیه بامداد خبر داد و گفت: این حادثه که در جاده کوه سفید رخ داد سه مصدوم برجای گذاشت.

وی اضافه کرد: پس از حضور به موقع امدادرسانان اورژانس 115 مصدومان حادثه با آمبولانس‌های اعزامی به مراکز درمانی انتقال یافتند.

فراهانی همچنین از وقوع تصادف دو دستگاه کامیون دیگر در جاده کوه سفید یک ساعت پس از وقوع تصادف قبلی خبر داد و تصریح کرد: در این حادثه دو تن از سرنشینان کامیون‌ها مصدوم شدند که وضعیت جسمانی یکی از آنان بسیار وخیم گزارش شده است.

وی به تصادف مشابه دیگری در اتوبان ساوه - سلفچگان اشاره کرد و بیان داشت: در این حادثه یک خانم 58 ساله در دم جان سپرد و یک نفر از دیگر سرنشینان کامیون‌ها مجروح شد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از دیگر حوادث شاخص این مدت را تصادف دو دستگاه موتورسیکلت در خیابان فردوسی ذکر و تصریح کرد: وضعیت جسمانی یکی از موتورسواران به دلیل ضربه وارد شده به سر بسیار وخیم گزارش شده و موتورسوار دیگر نیز در دم جان باخت.

گاز مونوکسید کربن جان راننده کامیون را گرفت

وی با بیان اینکه گاز مونوکسید کربن مرگ خاموش را به همراه دارد تصریح کرد: در بلوار الغدیر راننده یک کامیون بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن جان باخت.

فراهانی از واژگونی یک دستگاه خودروی وانت در بخش جعفرآباد خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه سه تن مجروح شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه با دو دستگاه آمبولانس اعزامی اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی همچنین از واژگونی یک دستگاه پژو در جاده محمودآباد خبر داد و گفت: در این حادثه دو تن مجروح شدند که با آمبولانس‌ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از تصادف یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون خبر داد و خاطرنشان کرد: این حادثه که در ابتدای جاده دامشهر به وقوع پیوست دو مجروح برجای گذاشت که مجروحان با دو آمبولانس اورژانس 115 به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/78005/و40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول