اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی نکا خبر داد

رسیدگی به 302 پرونده در اورژانس اجتماعی نکا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شهرستان نکا گفت: در سال جاری 302 فقره پرونده در اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان نکا مورد بررسی قرار گرفت.

رسیدگی به 302 پرونده در اورژانس اجتماعی نکا

سید حسین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا افزود: این پرونده‌ها در عناوین مختلف طلاق توافقی و تمکین در اورژانس اجتماعی شهرستان نکا مورد بررسی قرار گرفت.

وی پیشگیری، کنترل و مهار آسیب‌های اجتماعی را یک کار جمعی دانست و گفت: این امر به تنهایی از توان یک سازمان و دستگاه خاص خارج است با این حال سازمان بهزیستی با عنوان متولی مسائل اجتماع مدیریت این کار را بر عهده دارد.

کاظمی اظهار داشت: بیشتر این پرونده از طریق دادگستری تحت عنوان طلاق توافقی به اورژانس اجتماعی اداره بهزیستی ارائه شد.

رییس بهزیستی نکا وی با بیان اینکه تمامی خدمات ارائه شده توسط اورژانس اجتماعی به افراد نیازمند به صورت رایگان است، افزود: افراد نیازمند که آسیب‌پذیر و یا در معرض آسیب‌های اجتماعی هستند می‌توانند به صورت خودمعرف و یا با تماس با خط تلفن اورژانس، به مرکز مراجعه و از خدمات و مشاوره آن به طور رایگان و شبانه‌روزی استفاده کنند.

کاظمی با بیان اینکه در بحث مداخله در بحران‌های اجتماعی نیز تاکنون تعداد 90 پرونده مورد بررسی قرار گرفت، یادآور شد: تاکنون 47 مورد از این پرونده‌ها به حل مشکل رسید و بقیه در حال بررسی است.

وی ادامه داد: در اورژانس اجتماعی انواع خدمات تخصصی اجتماعی، روانشناختی، مددکاری اجتماعی، خدمات روانپزشکی، بهداشتی و درمانی، حقوقی و تربیتی و آموزشی به نیازمندان ارائه می‌شود.

کاظمی اضافه کرد: بهزیستی با راه‌اندازی سایت اورژانس اجتماعی می‌کوشد گام‌های اساسی را برای کاهش آسیب‌ها و خسارت‌های اجتماعی بردارد.

وی اظهار کرد: خدمات‌دهی سریع و به موقع به افراد آسیب‌پذیر و در معرض انواع آسیب‌های اجتماعی و جلوگیری از افزایش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه از جمله وظایف اصلی اورژانس اجتماعی است.

انتهای پیام/86002/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول