اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر خبر داد

راه‌اندازی پایگاه اورژانس بیدخون در منطقه عسلویه

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر از راه‌اندازی پایگاه اورژانس بیدخون در منطقه عسلویه خبر داد.

راه‌اندازی پایگاه اورژانس بیدخون در منطقه عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عبدالرحیم دادجو شامگاه چهارشنبه در نشست با مسئولان کنگان اظهار داشت: توجه به حوزه درمان و سلامت در جامعه اهمیت زیادی دارد و مرکز فوریت‌های پزشکی استان با همه توان در ارائه خدمت بی‌منت به مردم استان آمادگی دارد.

وی ادامه داد: حجم فعالیت‌های این مرکز بیشتر شده و شاهد رضایت‌مندی مردم از خدمات ارائه شده توسط اورژانس و فوریت‌های پزشکی در سراسر استان هستیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر با اشاره به اهمیت بازدیدهای شهرستانی خاطرنشان کرد: در بازدیدهایی که تاکنون از چندین شهرستان مختلف به‌عمل آمده تا حد زیادی توان و نقاط قوت و ضعف مراکز شناسایی و اولویت‌بندی‌های پیشنهادی تدوین شده است.

دادجو تصریح کرد: تعاملات بسیار خوبی بین مسئولان فرمانداری‌ها و حوزه سلامت در هر منطقه برقرار شده است، امیدوارم توان بالقوه را به بالفعل تبدیل کرده و خدمات ارزنده‌ای به مردم استان ارائه دهیم.

وی به موقعیت کنگان و عسلویه اشاره و اضافه کرد: با توجه به شرکت‌های عظیمی که در منطقه ویژه عسلویه و پارس جنوبی وجود دارد و ازدیاد مأموریت‌ها و لزوم خدمات اورژانس در حداقل زمان ممکن، باید نسبت به تجهیز و تقویت اورژانس منطقه اهتمام ورزیم.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر از راه‌اندازی پایگاه اورژانس بیدخون خبر داد و گفت: در شرایط فعلی پایگاه بیدخون مشکلاتی را به‌وجود آورده که نیازمند احداث پایگاه جدید در این منطقه هستیم، امیدوارم با همکاری مسئولان این مهم محقق شود.

وی با تشکر از زحمات ریاست شبکه بهداشت خواستار مکان‌یابی این پایگاه شد تا به زودی این پایگاه احداث شود.

دادجو با اشاره به برنامه‌های این مرکز در سراسر استان اذعان داشت: برنامه‌ریزی و استمرار بازدیدهای شهرستانی با محوریت ایمنی، بهداشت ، محیط زیست و حوادث و همچنین برنامه‌ریزی آموزشی با موضوعات متنوع، متفاوت و علمی در سطح کلان از جمله این برنامه‌هاست.

وی در پایان ابراز داشت: انجام فراخوان‌ها و برگزاری مانورها و مکانیزه و تجهیز شدن تمام پایگاه‌های شهری و جاده‌ای نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/2451/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول