به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، کوروش سلیمی اظهار داشت: در سالجاری میزان مزاحمتهای تلفنی شهروندان به اورژانس 115 حدود 50 درصد افزایش یافته که این یعنی از هر دو تماس، یک تماس مزاحم است.
وی افزود: مزاحمتهای تلفنی موجب اتلاف زمان و اعزام نیروهای امدادی بر محل مورد نظر میشود که باعث اختلال در امر خدمترسانی به بیماران خواهد شد.
سلیمی از مسئولان خواست تا در این زمینه فرهنگسازی و شهروندان را نسبت به فعالیتها و وظایف این مرکز آگاه کنند.
این مسئول ادامه داد: همچنین باید شماره 115 به کودکان و نوجوانان ارائه شود تا در زمانی که در منزل تنها هستند و دچار حادثه میشوند، بتوانند با مرکز تماس بگیرند.
رئیس مرکز فوریتهای پزشکی کرج یادآور شد: در این زمینه آموزشهای شهروندی گامی موثر در جهت ارتقای فرهنگ شهروندان و استفاده صحیح از امکانات و خدمات است.
انتهای پیام/2302/ر/ف4004