اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه بهداشت دشتستان:

پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای دشتستان تجهیز می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت دشتستان گفت: به منظور اجرای مطلوب طرح مشترک امداد جاده‌ای، پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای دشتستان تجهیز می‌شوند.

پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای دشتستان تجهیز می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، غلامرضا کهن در نشست مشترک مسئولان بهداشت و درمان با اداره راه و ترابری و پلیس راهور دشتستان اظهار داشت: توجه به زیرساخت‌های بهداشت و درمان امری لازم و ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: در دشتستان در راستای خدمات‌رسانی به مردم اقدامات زیادی در حوزه بهداشت و درمان انجام گرفته و این امر رضایت خاطر شهروندان را فراهم کرده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان بر لزوم تجهیز پایگاه‌های اورژانس جاده‌ای تأکید کرد و یادآور شد: با توجه به فرارسیدن فصل زمستان و افزایش حوادث جاده‌ای، اجرای طرح مشترک امدادرسانی بین ارگان‌های ذی‌ربط باعث کاهش زمان رسیدن به بالین بیمار و افزایش رضایت مسافرین می‌شود.

کهن تصریح کرد: پایگاه‌های جاده‌ای اورژانس 115 دشتستان باید بیشتر از قبل آمادگی داشته باشند و خود را با دارو و لوازم پزشکی تجهیز کرده و همچنین حضوری فعال در کنار جاده در صبح و بعد از ظهر داشته باشند.

وی از اجرای طرح مشترک امداد جاده‌ای در دشتستان خبر داد و گفت: این طرح از هم‌اکنون تا 25 اسفندماه سال جاری اجرایی می‌شود.

در این نشست مقرر شد که اداره راه و ترابری و پلیس راهور در ارتباط با جاده‌ها و پل‌هایی که پس از سیل دچار خسارت و خرابی شده‌اند، هرچه زودتر رفع عیب کنند.

انتهای پیام/2451/و/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول