اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بیمارستان بقیه‎الله دیلم خبر داد

مراجعه 4700 نفر به اورژانس بیمارستان بقیه‎الله دیلم

خبرگزاری فارس: سرپرست بیمارستان بقیه‎الله الاعظم (عج) شهرستان دیلم گفت: هر ماه چهار هزار و 700 نفر به بخش اورژانس این بیمارستان مراجعه می‎کنند.

مراجعه 4700 نفر به اورژانس بیمارستان بقیه‎الله دیلم

ابراهیم قنواتی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در دیلم اظهار داشت: همچنین با استفاده از تمامی فضای فیزیکی بیمارستان ضریب اشغال تخت هم‌اکنون 40 درصد است.

وی افزود: بیشترین مراجعین به بخش اورژانس بیماران با مشکلات قلبی عروقی، تنفسی، آسمی و گوارشی هستند و شایع‎ترین علل مرگ و میر نیز بیمارهای قلبی عروقی و تصادفات است.

قنواتی‌پور اضافه کرد: در همین راستا با تجهیز آزمایشگاه و انجام آزمایشات تخصصی و همچنین تجهیز دو دستگاه آمبولانس واحد اعزام به دی سی شوک، ونتیلاتور و مانیتور قلبی خدمات مورد نیاز به بیماران ارائه می‎شود.

سرپرست بیمارستان بقیه‎الله الاعظم (عج) دیلم یادآور شد: با تلاش و همت مسئولین شهرستان و دانشگاه، فاز اول بیمارستان در 16 تخت شامل بخش‎های بستری اطفال و نوزادان، بستری زنان و مردان، سی سی یو و دیالیز در سال 86 راه‎اندازی شد.

قنواتی‌پور خاطر نشان کرد: براساس برنامه‎ریزی‎های انجام شده فاز دوم بیمارستان نیز طی دو سال آینده راه‎اندازی خواهد شد.

وی بیان کرد: فاز دوم این بیمارستان شامل بخش زنان و زایمان، اتاق عمل و جراحی زنان به همت خیر نیکوکار دیلمی در زمینی به مساحت 400 متر مربع در حال ساخت است و تاکنون مرحله زیرسازی آن به اتمام رسیده است.

سرپرست بیمارستان بقیه‎الله الاعظم (عج) دیلم از برگزاری مناقصه واگذاری احداث بخش بستری بیمارستان به پیمانکار، توسعه بخش اورژانس و بخش اداری، محوطه‎سازی، ساخت پانسیون شش واحدی پزشکان، راه‎اندازی اتاقک زباله سوز، احداث نمازخانه و استراحتگاه بیماران و بخش تالاسمی خبر داد.

قنواتی‌پور گفت: در حال حاضر شش پزشک عمومی، دو پزشک متخصص داخلی و اطفال به صورت مقیم و چهار پزشک متخصص ارتوپد، زنان و زایمان، چشم پزشکی و سونوگرافی به صورت دوره‎ای در حال ارائه خدمات به همشهریان در این بیمارستان هستند.

انتهای پیام/66001/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول