اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ورزش و جوانان کاشان خبر داد

فعالیت 12 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان، تعداد ورزشکاران سازمان‌‌یافته و دارای کارت بیمه ورزشی این شهرستان را 12 هزار نفر اعلام کرد.

فعالیت 12 هزار ورزشکار سازمان‌یافته در کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حسین حیدریان یکشنبه شب در کمیته ورزش و جوانان دهه فجر کاشان اظهار داشت: ورزش به عنوان بهترین انگیزه برای تجمع جوانان در محیطی سالم و بانشاط و دوری آنان از معضلات اجتماعی و دام‌های فراوان دشمن است.

وی افزود: اگر به دنبال تحقق منویات مقام معظم رهبری هستیم باید توجه به ورزش در اولویت قرار داشته باشد و از این خط مقدم مبارزه با جنگ نرم دشمن، حمایت و پشتیانی شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اداره ورزش و جوانان کاشان به تنهایی نمی‌تواند به طور همزمان در جبهه جنگ نرم با دشمن بجنگند و توأمان به دنبال جذب منابع مالی نیز باشد.

حیدریان با اشاره به اینکه حل مشکلات ورزش شهرستان باید در دستور کار مسئولان قرار داشته باشد عنوان کرد: همه به کاربرد مهم ورزش اعتقاد دارند و از ورزش به عنوان ابزاری برای سلامت جامعه یاد می‌کنند اما در کمک به ورزش کوتاهی کرده و ورزش را در اولویت‌های چندم خود نیز قرار نمی‌دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان تأکید کرد: بی‌توجهی به ورزش در نقطه شروع توسط متولیان معضلات اجتماعی را افزایش می‌دهد.

حیدریان، دریافت سهم ورزش از صنایع را یکی از اساسی‌ترین مطالبات ورزشکاران شهرستان کاشان اعلام کرد و گفت: کارخانجاتی که از زمین، هوا، آسفالت و امکانات شهرستان استفاده می‌کنند باید سهم خود را به شهرستان پرداخت کنند.

‌وی ورزش را مختص به قشری خاص ندانست و گفت: تنها هیئت‌های ورزشی متولی ورزش نیستند و برای عملیاتی شدن اهداف ورزش در جامعه همه دستگاه‌ها باید کمک کنند.

حیدریان در ادامه با تأکید بر ضرورت توجه به ورزش بانوان یادآور شد: یک‌چهارم از جمعیت 12 هزار نفری ورزشکار سازمان یافته در کاشان را بانوان به خود اختصاص داده‌اند.

این مسئول همچنین بیان داشت: زیرساخت‌های محدود ورزش برای ورزش بانوان در شهرستان کاشان و کم‌توجهی خانواده‌ها به ورزش از مهمترین عوامل عدم استقبال بانوان کاشانی از ورزش است.

وی با بیان اینکه 3 هزار نفر ورزشکار خانم در مقایسه با جمعیت 400 هزار نفری شهرستان کاشان رقم ناچیزی است، ابراز داشت: این امر موجب شده تا مراجعه بانوان در سطح شهرستان به مراکز درمانی افزایش داشته باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان کاشان تصریح کرد: هر چه تعداد ورزشکاران کاشانی افزایش یابد در سویی دیگر از تعداد مراجعان به مراکز درمانی شهرستان نیز کاسته می‌شود.

حیدریان انسان سالم را محور توسعه پایدار قلمداد کرد و گفت: این انسان سالم باید در عرصه ورزش تربیت شود تا نیازی به بخش درمان نباشد.

وی فعالیت در عرصه ورزش را کار سخت و طاقت‌فرسایی دانست و افزود: پاسخگوی مطالبات و سلایق افراد خردسال تا سالمندان در حوزه ورزش مسئولیتی سنگین است که نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای شهرستان است. 

انتهای پیام/2406/آ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول