اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج ورزشکاران همدان:

بسیج ورزشکاران خلأهای ورزشی کشور را پر می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج ورزشکاران همدان گفت: هدف اصلی بسیج ورزشکاران پر کردن خلأ‌ها و کمبودهای فرهنگی در ورزش کشور است.

بسیج ورزشکاران خلأهای ورزشی کشور را پر می‌کند

علیرضا شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه بسیج ورزشکاران در پی پر کردن خلأها و کمبودهای فرهنگی ورزش کشور است، اظهار کرد: جذب ورزشکاران به عنوان بسیجی و سازماندهی و عضویابی از جمله برنامه‌های این سازمان است.

وی گفت: تأسیس پایگاه حمزه سیدالشهداء، برگزاری دوره‌های حلقه صالحین، سرکشی به خانواده شهدای ورزشکار، حضور ورزشکاران در اردوی راهیان نور، سازماندهی و اعزام به مناطق عملیاتی به‌منظور آشنایی با فرهنگ دفاع مقدس از دیگر رویکردهای این سازمان است.

رئیس بسیج ورزشکاران استان همدان با بیان اینکه مربیان تمام رشته‌های ورزشی برای آموزش و تربیت به‌عنوان سرگروه حلقه‌های صالحین به مشهد اعزام می‌شوند، تأکید کرد: این نوع از آموزش و تسری آن در بین ورزشکاران باعث می‌شود تا مسائلی که در سال‌های گذشته ورزشکاران ما در مسابقات برون‌مرزی به‌وجود آوردند و از دید دوربین‌ها هم دور نماند دیگر صورت نگیرد.

وی حلقه‌های صالحین را عامل پر کردن خلأهای فرهنگی در ورزش دانست و ابراز داشت: این طرح یکی از رویکردهای خوب بسیج ورزشکاران است.

شمسی‌پور درباره اهدای مدال جهانی جودو توسط ورزشکار بسیجی همدانی به رهبر انقلاب به خبرنگار فارس گفت: فتح‌الله فردی‌وثوق به عنوان نماینده سرگروه‌های حلقه‌های صالحین کل کشور از بسیج ورزشکاران همدان بود که مدالش را به رهبر انقلاب تقدیم کرد که رهبر معظم انقلاب نیز این مدال را مجدداً به ایشان هدیه دادند.

وی با بیان اینکه اقدام این ورزشکار بازخورد بسیار خوبی را داشت، تأکید کرد: این موضوع برای ما به عنوان یک همدانی جای افتخار دارد.

رئیس بسیج ورزشکاران استان همدان در مورد تعداد ورزشکاران بسیجی استان گفت: ما نزدیک به 2 هزار و 700 ورزشکار بسیجی در استان همدان داریم.

وی درباره برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در استان، برگزاری آن را یکی از ضروریات دانست و اظهار داشت: جای خالی برگزاری چنین یادواره‌ای در استان احساس می‌شود که سعی برای برگزاری آن در دستور کار است.

انتهای پیام/2499/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول