اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری خبر داد

افزایش 1500 مترمربع به فضای کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری گفت: با بهره‌برداری از کتابخانه‌های چالشتر و شهرداری شهرکرد یک‌هزار و 500 مترمربع به فضای کتابخانه‌های این استان افزوده می‌شود.

افزایش 1500 مترمربع به فضای کتابخانه‌های چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد بهروز صادقی عصر یکشنبه در جلسه انجمن کتابخانه‌های استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: با بهره‌برداری از کتابخانه‌های چالشتر و شهرداری شهرکرد که حق انتفاع آنها به این اداره کل واگذار شده، یک‌هزار و 500 مترمربع به فضای کتابخانه‌های این استان افزوده می‌شود.

 وی افزود: منابع و تجهیزات دو کتابخانه چالشتر و شهرداری شهرکرد، در حال آماده‌سازی هستند که ان‌شاءلله در دهه فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار بگیرند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری به اهدای کتاب ادارات این استان به کتابخانه‌های عمومی در هفته کتاب اشاره کرد و افزود: ادارات این استان در یک اقدام بی‌نظیر در هفته کتاب 26 هزار و 500 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی این استان اهدا کردند که این رقم نسبت به سال گذشته و حتی اهدای کتاب در دیگر استان ها قابل ملاحظه و کم‌نظیر بوده است.

صادقی با اشاره به نامگذاری کتابخانه‌های چالشتر و شهرداری افزود: پس از اعلام نظر و توافق اعضای جلسه مقرر شد کتابخانه چالشتر به نام شهدای چالشتر و کتابخانه شهرداری شهرکرد به نام کتابخانه سعدی نامگذاری شود.

انتهای پیام/68001/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول