اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس امور کتابخانه‌های عمومی شوشتر خبر داد

تحقق 80 درصد توافق‌نامه امور کتابخانه‌های شوشتر تا پایان سال

خبرگزاری فارس: رئیس امور کتابخانه‌های عمومی شوشتر از تحقق 80 درصدی تفاهم‌نامه منعقد شده برای ارتقای سطح کتابخانه‌های شهرستان شوشتر تا پایان سال خبر داد.

تحقق 80 درصد توافق‌نامه امور کتابخانه‌های شوشتر تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، هادی نظری ظهر امروز در جلسه انجمن امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان شوشتر اظهار داشت: طبق توافق‌نامه و تفاهم‌نامه منعقد شده بین دستگاه‌های ذی‌ربط برای ارتقای سطح کتابخانه‌های عمومی تا پایان سال‌جاری 80 درصد تفاهم‌ها اجرایی خواهد شد.

وی افزود: از نظر میزان زیربنای کتابخانه‌ها به شرایط استاندارد خواهیم رسید و در این باره هیچ مشکلی وجود ندارد ولی دستگاه‌های مرتبط باید در این باره همکاری بیشتری داشته باشند.

نظری تاکید کرد: در شهر‌های مجاور شهر شوشتر مشکل تامین مکان داریم و باید در این باره از همه توان خود برای رفع مشکلات در بخش کتابخانه‌ها استفاده کنیم.

رئیس امور کتابخانه‌های عمومی شوشتر افزود: در شهر تازه تاسیس گوریه نیز در حال بررسی چهار فضا هستیم که در صورت تائید یکی از این فضاها، کتابخانه این شهر محروم نیز تاسیس می‌شود.

وی با اشاره به دایر کردن ایستگاه مطالعه بانوان در شوشتر خاطر نشان کرد: برای دایر کردن ایستگاه مطالعه مفید در سطح شهرستان شوشتر در پارک بانوان شوشتر فضایی در نظر گرفته شده است که در حال بررسی اوضاع و واگذاری آن به امور کتابخانه‌های عمومی شهرستان هستیم.

نظری تاکید کرد: شهرداری شوشتر در ماه‌های گذشته همکاری بسیار خوبی برای کمک به امور کتابخانه‌های عمومی داشته است و خواستاریم این همکاری ادامه داشته باشد.

رئیس امور کتابخانه‌های عمومی شوشتر خاطر نشان کرد: باید در راستای افزایش سطح همکاری شهرداری‌ها در پرداخت نیم درصد امور کتابخانه‌های شوشتر تاکید شود.

انتهای پیام/72006/ب20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول