اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گتوند خواستار شد

اختصاص اعتبار مضاعف به کتابخانه‌های گتوند

خبرگزاری فارس: فرماندار گتوند خواستار اختصاص سهمیه نیروی انسانی و اعتبار بیشتری به کتابخانه‌های شهرستان شد.

اختصاص اعتبار مضاعف به کتابخانه‌های گتوند

هوشنگ محمدپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار داشت: خوشبختانه با فعالیت‌های انجام شده توسط اداره کتابخانه‌های عمومی گتوند، تعداد اعضای کتابخانه‌ها در سطح شهرستان رشد خوبی داشته است و امیدواریم به همین منوال نیز ادامه داشته باشد.

وی افزود: رشد اعضای کتابخانه‌های عمومی باعث ارتقای سطح مطالعه در گتوند می‌شود و باید در این باره بکوشیم تا اعضای کتابخانه‌های عمومی گتوند رشد چشم‌گیری داشته باشد.

فرماندار گتوند با تأکید بر گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی به ویژه در بین جوانان و نوجوانان اظهار داشت: انسان برای تقویت نیازهای معنوی به مطالعه کتاب نیاز دارد و برای داشتن جامعه‌ای با فرهنگ غنی باید کتاب و کتابخوانی سرلوحه کار باشد.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس تصریح کرد: اگر چه با وجود تکنولوژی‌های جدید همچون اینترنت، کتاب‌ها الکترونیکی شده‌اند اما باید با استفاده صحیح از تکنولوژی‌های عصر دیجیتال، فرهنگ کتاب و کتابخوانی را هر چه بیشتر در بین عموم مردم توسعه پیدا کند.

محمد‌پور خاطرنشان کرد: باید در راستای توسعه فضاهای کتابخانه‌ای در جامعه تلاش کرده و در این‌باره از همه توان خود  استفاده کنیم تا به اهداف تعیین شده برسیم.

وی با اشاره به لزوم تقویت کتابخانه‌ها خاطرنشان کرد: شهرستان گتوند از نظر کمی و کیفی دارای رتبه بسیار خوبی در شاخص‌های مختلف کتابخانه‌هاست و در دورترین و محروم‌ترین نقاط نیز کتاب و کتابخانه در دسترس افراد قرار دارد.

فرماندار گتوند اضافه کرد: برای افزایش تعداد اعضا و استفاده بیشتر مردم از کتابخانه‌ها‌ باید نیروی انسانی بیشتری جذب شود.

وی در پایان خواستار اختصاص سهمیه نیروی انسانی و اعتبار بیشتری در این بخش به شهرستان شد و گفت: ضمن اینکه نیازهای جوانان و نوجوانان را با کار کارشناسی باید شناسایی کنیم باید کتاب‌ها را با توجه به نیازهای آنان تهیه کنیم.

انتهای پیام/72006/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول