اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل:

برنامه‌های دهه فجر از بیمارستان ایثار شروع شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل گفت: پیشنهاد می‌کنیم برنامه‌های دهه فجر در سال ‌جاری در تجلیل از مقام شهدا و ایثارگران از بیمارستان ایثار اردبیل آغاز شود.

برنامه‌های دهه فجر از بیمارستان ایثار شروع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید ودود سید شنوا عصر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان اردبیل اظهار داشت: ما در قالب کمیته ایثارگران و با محوریت تجلیل و پاسداشت خانواده‌های شهدا و ایثارگران سعی می‌کنیم در ایام سالگرد پیروزی انقلاب از این سرمایه‌های عظیم به شایستگی صیانت کرده و تجلیلی درخور برای آنها داشته باشیم.

وی سرکشی و دیدار از خانواده‌های شهدای قبل از پیروزی انقلاب و دوران پیروزی انقلاب اسلامی، ایام دفاع مقدس و دوران معاصر را یادآور شد و تصریح کرد: ما از جانبازان و اسیران در بند زندان‌های رژیم ستمشاهی که قبل از پیروزی انقلاب به عنوان زندانی سیاسی تلاش‌های بسیاری را داشته‌اند، تجلیل و تکریم می‌کنیم و با عیادت از آنها سعی می‌کنیم ارزش‌های این دوران را پاس بداریم.

سید شنوا از برگزاری جشن فجرآفرینان با حضور خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران قبل و بعد از پیروزی انقلاب در یکی از سالن‌های شهر اردبیل خبر داد و خاطر نشان کرد: ما در پاسداشت سالگرد پیروزی انقلاب از بیماران بستری اعصاب و روان در بیمارستان ایثار اردبیل بازدید کرده و ملاقاتی را با آنها خواهیم داشت.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: پیشنهاد می‌کنیم در آستانه دهه فجر جلسه شورای اداری استان نیز در بیمارستان ایثار برگزار شود تا جشن‌های انقلاب اسلامی با تجلیل از افتخارآفرینان نظام جمهوری اسلامی ایران تدارک دیده شده و برگزار شود.

وی بیان کرد: در 19 بهمن ماه و به صورت ملی غبارروبی مزار شهدا و عطرافشانی آنها برگزار می‌شود که این برنامه با پیام مقام معظم رهبری در مرکز استان و در آرامستان داش‌کسن برگزار شده و در تمام شهرستان‌ها نیز نظیر این برنامه را شاهد هستیم.

تمام مزار شهدای بازسازی شده دهه فجر افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان گفت: تمام مزار شهدایی که در یک سال اخیر مورد مرمت و بهسازی قرار گرفتند به میمنت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

سید شنوا افزود: در شهرستان پارس‌آباد، نمین و نیر این بازسازی و مرمت به صورت کامل انجام شده و در سایر شهرستان‌ها نیز این بهسازی و بازسازی در دست اقدام است.

وی حضور در نماز جمعه و سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز در ایام دهه فجر توسط یکی از ایثارگران را یادآور شد و تصریح کرد: قرار است به همین مناسبت در مطبوعات محلی استان نیز وصیتنامه شهدا انتشار یافته و پیامکی در این زمینه به مخاطبان ارسال شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تجلیل از ایثارگران شاغل در ادارات، برگزاری چهار یادواره شهید شهرهای مختلف استان و همچنین حضور در راهپیمایی 22 بهمن را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده به مناسبت ایام دهه فجر اعلام کرد.

انتهای پیام/62001/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول