اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام‌الله دهه فجر برگزار می‌شود

تجمع 5 هزار نفری بسیجیان اسلامشهر در دهه فجر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسلامشهر از تجمع پنج هزار نفر بسیجیان این شهرستان همزمان با ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

تجمع 5 هزار نفری بسیجیان اسلامشهر در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام ظهر امروز در اولین ستاد دهه فجر این شهرستان اظهار داشت: این تجمع به منظور پاسداشت شهدای انقلاب و یادآوری آن روزها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این راستا و براساس تمهیدات اندیشیده شده این تجمع روز 11 بهمن ماه و در مصلی شهرستان اسلامشهر و با حضور پنج هزار نفر از بسیجیان این شهرستان برگزار خواهد شد.

آرام برگزاری برنامه‌های فرهنگی در ایام‌الله دهه فجر به منظور آشنا کردن نسل امروز با اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مهم ارزیابی کرد و افزود: دشمن برای اینکه بتواند اهداف دیرینه و شوم خود را در کشور پیاده سازد توطئه‌های مختلفی را به کار گرفته است، اما باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی و همچنین نشست‌های تخصصی و بازگو کردن اهداف انقلاب، نسل امروز را با آرمان‌های انقلاب آشنا کرده و آنان را موظف بر حفظ این آرمان‌ها نماییم.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان نیز از مهم‌ترین افرادی هستند که می‌توانیم برای بهتر برگزار کردن برنامه‌های این دهه از آنان استفاده کنیم، ادامه داد: به کارگیری نوجوانان و جوانان در برنامه‌های دهه فجر و استفاده از استعدادهای آنان می‌تواند ما را در رسیدن به اهداف یاری دهد.

آرام گفت: امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم و تحریم و تهدید در نظر دارد تا اهداف دیرینه خود را در کشور پیاده سازد اما از آن جایی که ما دارای مردمی انقلابی و ولایی هستیم تا بدین لحظه توطئه‌های دشمنان نابود شده و به خودشان بازگردانده شده است.

وی از مهم‌ترین مراسم‌هایی تدارک دیده شده در این ایام را برگزاری جشنواره بزرگ ورزشی فجر و  تجمع 5 هزار نفری بسیجیان در 11 بهمن ماه در مصلی شهرستان اسلامشهر عنوان کرد.

آرام در ادامه سخنان خود به تجمع 2 هزار نفری حافظان قرآن کریم در اسلامشهر اشاره کرد و گفت: این مراسم نیز قرار است در ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان برگزار شود.

وی در پایان سخنان خود از برگزاری مراسم زیارت از راه دور حضرت رسول اکرم (ص) خبر داد و گفت: به مناسبت فرا رسیدن 28 صفر روز جمعه ساعت 11 صبح مراسم زیارت از راه دور حضرت رسول اکرم (ص) در مصلی شهرستان اسلامشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2302/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول