اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

گچساران 384 پروژه عمرانی نیمه تمام دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: این شهرستان 384 پروژه‌ عمرانی نیمه تمام دارد که با بهره‌برداری از این پروژه‌ها تحولی بزرگ در گچساران ایجاد می‌شود.

گچساران 384 پروژه عمرانی نیمه تمام دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان که با حضور رؤسای اداره‌ها و نهادها برگزار شد، اظهار داشت: دولت عدالت‌محور نهم و دهم خدمات بی‌نظیری را در قالب پروژه‌های مختلف در گچساران اجرایی کرده است.

فرماندار گچساران ادامه داد: همه مسئولان باید از فرصت خدمتگزاری برای ارائه خدمات شایسته به مردم، نهایت استفاده و بهره را ببرند.

شفیعی از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداره‌های شهرستان خواست در راستای توسعه همه جانبه و عمران و آبادانی گچساران با دارابودن استعدادهای فراوان، تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی پروژه‌های عمرانی و خدماتی در حال اجرای گچساران را در قالب بخش‌های کشاورزی، راه و شهرسازی، فرهنگی، طرح‌های هادی روستایی، آموزش، بهداشت و درمان، صنعت و معدن و بخش خدماتی عنوان کرد.

شفیعی گفت: با تکمیل پروژه‌های در دست اقدام، تحولی بزرگ در این شهرستان ایجاد می‌شود.

وی عمده پروژه‌های در دست اقدام این شهرستان را احداث جاده چهار خطه گچساران تا باشت و گچساران تا خیرآباد، احداث کنارگذر (کمربندی)، احداث سد خاکی سعادت‌آباد لیشتر، احداث مصلای دوگنبدان، احداث تقاطع غیر هم‌سطح بهشت زهرا، احداث مجتمع فرهنگی_هنری مرکز دوگنبدان، اجرای طرح ها و پروژه‌های توسعه و بهسازی مناطق روستایی برشمرد.

فرماندار گچساران از مسئولان اجرایی استان و مدیران کل اداره‌های استانی خواست تا در پرداخت و اختصاص اعتبارات همکاری بیشتری با مسئولان شهرستانی داشته باشند.

شفیعی افزود: تعداد 384 پروژه عمرانی نیمه تمام در سطح این شهرستان در حال اجرا بوده که باید ضمن رعایت استانداردهای لازم، تسریع در اجرا و تکمیل این پروژه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای این پروژه‌ها را 300 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: با تکمیل پروژه‌های در دست اقدام ضمن ایجاد تحولی بزرگ در گچساران خدمات‌رسانی به مردم نقاط مختلف شهری و روستایی این شهرستان به طور مطلوب‌تری صورت می‌گیرد.

شفیعی از مسئولان اجرایی این شهرستان خواست تا نسبت به جذب اعتبارات تخصصی، دستگاه‌های مربوطه اقدام کنند.

وی نظارت بر پروژه‌ها را امری بسیار مهم و لازم عنوان کرد و از رؤسای اداره‌ها و نهادها خواست تا نظارت بیشتری بر روند اجرای پروژه‌های در دست اجرا داشته باشند.

انتهای‌پیام/82001/م/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول