اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری یادواره شهدای انقلاب در استان زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان گفت: همزمان با ایام دهه فجر یادواره شهدای انقلاب در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای انقلاب در استان زنجان

رحمان هادی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت دهه فجر توسط حوزه بسیج ادارات استان زنجان پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده شهدا به مناسبت دهه فجر از برنامه‌های پیش‌بینی شده است، خاطرنشان کرد: گلباران و عطرافشانی مزار شهدا به ویژه مزار شهدای گمنام استان زنجان در گاوازنگ از دیگر برنامه‌های مورد نظر در ایام دهه فجر است.

رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی متنوع از جمله شنا، تیراندازی و دارت توسط حوزه بسیج ادارات استان زنجان از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام دهه فجر است، تصریح کرد: تیم‌های منتخب استان نیز به مسابقات کشوری اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات نوشتاری از جمله مسابقه مقاله و کتاب‌خوانی نیز در ایام دهه فجر برگزار می‌شود، یادآور شد: این مسابقات در بین کارکنان استان زنجان برگزار می‌شود.

هادی‌نژاد با بیان اینکه برگزاری مسابقه پیامکی در زمینه شخصیت امام خمینی (ره) از برنامه‌های پیش‌بینی شده حوزه بسیج ادارات استان زنجان به مناسبت دهه فجر است، اضافه کرد: همزمان با ایام دهه فجر حضور پایگاه‌های بسیج ادارات در نماز جمعه نیز پیش‌بینی شده است.

*برگزاری سه یادواره شهدا در زنجان

وی با اشاره به اینکه برگزاری کوهپیمایی همزمان با دهه فجر از دیگر برنامه‌های حوزه بسیج ادارات استان زنجان محسوب می‌شود، ادامه داد: برگزاری دوره آموزش نظامی برای خواهران پایگاه‌های بسیج نیز از برنامه‌های مورد نظر در ایام دهه فجر به شمار می‌رود.

*رونمایی از نمایشگاه بزرگ عکس شهدای انقلاب در زنجان

رئیس حوزه بسیج ادارات استان زنجان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ عکس شهدای انقلاب در استان زنجان، اضافه کرد: این نمایشگاه در محل دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری نمایشگاه عکس شهدای انقلاب را در استان زنجان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و افزود: حفظ یاد و خاطره این شهدا از دیگر اهداف برگزاری نمایشگاه است.

هادی‌نژاد به برگزاری مسابقات تنیس روی میز با حضور همه پایگاه‌های بسیج ادارات استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: همه پایگاه‌ها در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه سال‌جاری حضور گسترده خواهند داشت.

انتهای پیام/73006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول