اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی زنجان خبر داد

انجام 247 عملیات اطفای حریق در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی زنجان تعداد عملیات‌های اطفای حریق انجام شده طی 9 ماه گذشته در شهر زنجان را 247 مورد اعلام کرد.

انجام 247 عملیات اطفای حریق در زنجان

حمیدرضا یاختی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، از انجام 222 مورد عملیات امداد و نجات طی 9 ماه گذشته توسط آتش‌نشانی شهر زنجان خبر داد و اظهار داشت: در اتفاقات روی داده طی این مدت 10 نفر کشته و 96 نفر مصدوم شدند.

وی با اشاره به کشته شدن هشت نفر در حریق‌های ایجاد شده طی 9 ماه گذشته از سال‌جاری افزود: در این مدت 20 نفر هم در این حریق‌ها مصدوم شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان و حومه، مجموع عملیات‌های اطفای حریق انجام شده طی 9 ماه گذشته از سال‌جاری را توسط سازمان آتش‌نشانی زنجان 247 مورد اعلام کرد.

وی از انجام 170 مورد عملیات آبگیری و آبکشی طی ماه‌های گذشته از سال‌جاری خبر داد.

یاختی‌فرد با اشاره به نظارت و صدور دستورالعمل ایمنی و پایان کار توسط سازمان آتش‌نشانی تصریح کرد: در 9 ماه گذشته از سال‌جاری 174 فقره پایان کار برای واحدهای تجاری و مسکونی صادر شده است.

 

 

*بهره‌برداری از دو ایستگاه آتش‌نشانی در زنجان

وی با اشاره به اینکه دو ایستگاه آتش‌نشانی در شهر زنجان در دست احداث است، افزود: این دو واحد در دهه فجر سال‌جاری افتتاح می‌شود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان و حومه به وجود چهار ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر زنجان اشاره و تصریح کرد: با بهره‌برداری از دو واحد ایستگاه آتش‌نشانی جدید، مجموع این ایستگاه‌ها به شش می‌رسد.

*جانمایی دو ایستگاه آتش‌نشانی در زنجان

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد نیاز شهر زنجان به ایستگاه‌های جدید آتش‌نشانی گفت: جانمایی برای احداث دو ایستگاه آتش‌نشانی در زنجان انجام شده است.

یاختی‌فر گلشهر کاظمیه و زینبیه شرقی را دو محل در نظر گرفته شده برای احداث ایستگاه‌های آتش‌نشانی در شهر زنجان اعلام کرد.

 

*رشد 100 درصدی امکانات آتش‌نشانی زنجان

وی با اشاره به اینکه ساماندهی و تجهیز ناوگان خودرویی آتش‌نشانی در دستور کار قرار گرفته است، اضافه کرد: از سال 85 تاکنون تجهیزات این سازمان رشد 100 درصدی داشته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی زنجان و حومه به بازنشستگی تعدادی از نیروهای این سازمان اشاره و تصریح کرد: جذب نیروهای جدید در دستور کار قرار گرفته است.

وی به موافقت انجام شده با جذب 25 نیروی جدید در سازمان آتش‌نشانی زنجان اشاره کرد و گفت: 14 نفر از این نیروها با طی دور مقدماتی آموزشی در این سازمان مشغول به کار شدند.

یاختی‌فر گسترش فرهنگ ایمنی در سطح جامعه و ارتباط دو سویه بین مردم و سازمان آتش‌نشانی را از برنامه‌های سازمان آتش‌نشانی زنجان عنوان کرد و افزود: این سازمان چشم‌اندازهای مطلوبی را برای ارتقای خدمات خود تبیین کرده است.

وی تعداد نیروهای سازمان آتش‌نشانی زنجان را 91 نفر اعلام کرد و گفت: 77 نفر از این نیروها عملیاتی و 14 نفر نیروهای ستادی هستند.

انتهای پیام/73004/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول