اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر خبر داد

کاهش 17.2 درصدی تلفات حوادث جاده‌ای در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: در هشت ماه گذشته تلفات حوادث جاده‌ای در استان بوشهر 17.2 درصد کاهش داشته است.

کاهش 17.2 درصدی تلفات حوادث جاده‌ای در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حمیدرضا علم صبح امروز در نشست کارگروه حمل و نقل و سوانح رانندگی اظهار داشت: بیشترین عامل تصادفات در این مدت موتورسیکلت‌ها و عدم روشنایی وسایل نقلیه بوده است.

وی در ارتباط با استفاده از امکانات هوشمند در جاده‌های استان تصریح کرد: با مساعدت استاندار بوشهر دوربین‌های جدید کنترل سرعت برای مسیر بوشهر به برازجان در نظر گرفتیم و در استان هم پیگیر اعتبار برای محور گناوه بودیم و استاندار دستور لازم در این زمینه را صادر کردند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر خاطرنشان کرد: در هفت محور استان که سربار ترافیکی هم محسوب می‌شوند، سیستم ترددشمار نداریم و به دنبال این هستیم با دریافت اعتبارات جدید این محورها را نیز به سیستم ترددشمار مجهز کنیم.

علم بیان کرد: در هشت ماه گذشته تلفات حوادث جاده‌ای در استان بوشهر 17.2 درصد کاهش داشته است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر نیز در این نشست در مورد نقاط کور مخابراتی استان گفت: پوشش مخابراتی سه راهی بی‌بی حکیمه بر عهده استان کهگیلویه و بویراحمد است و ما نمی‌توانیم در آن منطقه اقدام کنیم.

عبدالحسین افتخاری با بیان اینکه تنها نقطه کور مخابراتی استان بوشهر محور بندر طاهری به جم است، بیان کرد: در این منطقه سه سال است که bts نصب کردیم و در صورت تأمین برق این دستگاه‌ها فعال خواهند شد.

انتهای پیام/66006/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول