اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی:

گروه‌های جهادی حوادث طبیعی را به فرصت بهینه تبدیل کنند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان‌شرقی گفت: گروه‌های جهادی باید با الگو گرفتن از شهدا و رزمندگان اسلام وحدت و همدلی و بطور عاطفی و عاشقانه همه مشکلات به خصوص حوادث طبیعی را به فرصت بهینه تبدیل کند.

گروه‌های جهادی حوادث طبیعی را به فرصت بهینه تبدیل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی‌اکبر پورجمشیدیان ظهر امروز در نشست تخصصی نقش حرکت‌های جهادی در حوادث غیرمترقبه اظهار کرد: متاسفانه در روزهای سخت زلزله در مناطق ارسباران دشمنان بستر نامناسب را با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌های تبلیغی خودشان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فراهم کردند اما وحدت و حضور ملت این مملکت باعث عدم موفقیت افکار شوم آنها شد.

وی افزود، از همان ساعات نخست وقوع زلزله حضور عاشقانه و با عاطفه همه مسئولان، گروه‌های جهادی و به خصوص تشریف‌فرمایی مقام معظم رهبری به مناطق زلزله‌زده آذربایجان باعث شد از تلخی حادثه کاسته شده و روحیه مردم مصیبت‌زده افزایش یابد.

پورجمشیدیان افزود: گروه‌های جهادی باید با الگو گرفتن از شهدا و رزمندگان اسلام وحدت و همدلی و به طور عاطفی و عاشقانه همه مشکلات به خصوص حوادث طبیعی را به فرصت بهینه تبدیل کند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه عاشورا نیز در این نشست تخصصی، بسیج را به عنوان ثمره ارزشمند در کشور دانست و گفت: این نهاد از یادگاران با ارزش امام (ره) بوده، حضور بسیج در همه عرصه کشور توانسته نقش موثری در کاهش و برطرف کردن مشکلات ایفا کند.

صفر قائمی همچنین با اشاره به حادثه زلزله در شهرهای آذربایجان شرقی گفت: 4 هزار و 200 نفر از گروه‌های جهادی کشور توانستند فعالیت‌های مددکاری و مددرسانی را به نحو احسن در این حادثه تلخ انجام دهند.

وی افزود: ‌این گروه‌ها به دورافتاده‌ترین و صعب‌العبورترین روستاهای زلزله‌زده اعزام شده و خدمات عمرانی و آبادانی ارائه دادند.

قائمی شرکت در آواربرداری، امدادرسانی، ساخت واحدهای مسکونی دائمی، واحدهای دامی و اتاقک‌های چندمنظوره برای زلزله‌زدگان آذربایجان‌شرقی را از جمله فعالیت‌های گروه‌های جهادی عنوان کرد.

نشست تخصصی نقش حرکت‌های جهادی در حوادث غیرمترقبه با حضور مسئولان کشوری و استانی، فرماندهان بسیج و سپاه و نیز نمایندگان گروه‌های جهادی کشور در کانون بسیج جوانان تبریز برگزار شد.

انتهای پیام/60002‌/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول