اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دانسفهان:

رهنمود‌های رهبری فتنه جدید را برملا کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر دانسفهان گفت: رهنمود‌های رهبری فتنه پیش‌رو در انتخابات سال 92 را برملا کرد.

رهنمود‌های رهبری فتنه جدید را برملا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان ضمن تسلیت فرارسیدن ایام 28 صفر سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص)، شهادت امام‌ حسن مجتبی (ع) و امام‌رضا (ع) اظهار داشت: الگوگیری از شیوه و منش زندگانی ائمه‌اطهار دغدغه بسیار مهمی است که معصومین از مسلمانان و به ویژه شیعیان انتظار داشته و امروز سعادت اسلامی در گرو تبعیت از آموزه‌های متعالی اسلام است.

امام جمعه دانسفهان با بیان اینکه عدالت اجتماعی از شاخصه‌های حکومت اسلامی است، افزود: باید سعی کرد به‌ گونه‌ای کار کرد تا زمینه رضایت‌مندی مردم در نظام اسلامی محقق شده و جامعه به سوی اقتدار و وحدت اسلامی پیش‌ رود.

وی با اشاره به رهنمود‌ها و سخنان ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در جمع مردم قم تصریح کرد: توطئه‌های دشمنان از زمان پیروزی انقلاب اسلامی وجود داشته و طرح‌ریزی توطئه‌ها چیز جدیدی نیست، از این‌رو مهم‌ترین اصل وحدت و توجه به رهنمود‌ها و فرامین رهبری در عرصه‌های مختلف است.

امام جمعه دانسفهان ادامه داد: معظم‌له در بیانات خویش به موضوع‌های گوناگونی اشاره فرمودند که این رهنمود‌ها بسیار شاخص هستند.

انصاری بیان داشت: حضور حداکثری ملت در پای صندوق‌های رأی در هر زمان خنثی‌کننده دسیسه‌های دشمنان است و از تفرقه و دوری ملت جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به لزوم تیزبینی در انتخابات پیش‌رو تصریح کرد: قطعا ملت از عزم راسخی برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری برخوردار بوده و با بصیرت مشت محکمی بر یاو‌ه‌گویی سران دیکتاتور جهانی کوبیده و آنان را ناامید می‌سازند.

حجت‌الاسلام اسحاق‌علی بیگدلو نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ارداق با تسلیت سوگواری پیامبر اعظم (ص) اظهار داشت: پیامبر اسلام محور وحدت بین امت‌ها بوده و امروز اختلاف در جوامع اسلامی رنگ‌ باخته است.

امام جمعه ارداق افزود: انسجام اسلامی در همه حال زمینه‌ساز شکست دشمنان و برتری مسلمانان است و پیشرفت را به ارمغان می‌آورد.

انتهای پیام/77005/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول