اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

ارتباط با ولی خدا ملت ما را از فتنه 88 نجات داد

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در فتنه 88 بسیاری از خواص جامعه ما، مانند خواص صدر اسلام از مسیر حق خارج شدند، اما مردم به دلیل ارتباط با ولی خداوند این فتنه را نیز مانند ده‌ها فتنه دیگر پشت سر گذاشتند.

ارتباط با ولی خدا ملت ما را از فتنه 88 نجات داد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،حجت‌الاسلام والمسلمین پژمان‌فر ظهر امروز در جمع عزاداران شرکت کننده در ویژه برنامه بصیرت عاشورایی افزود: ملت ما از اول انقلاب به این دلیل توانسته است همه تهدیدها را تبدیل به فرصت کند که ارتباط تنگاتنگی با ولی و رهبر خود داشته است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سنگ‌اندازی‌های استکبار جهانی در مسیر انقلاب اسلامی اضافه کرد: این انقلاب در ابتدا با گروهک‌های متعددی چون کوموله، دموکرات، خلق مسلمان، پان ترکی، پان عربی، چریک فدایی و ده‌ها نام دیگر روبرو بود که به برکت حضور امام(ره) توانستیم از همه آنها عبور کنیم.

وی جنگ‌های نظامی را یک تهدید بزرگ برای هر ملت دانست و تاکید کرد: ملت ما در طول هشت سال از عهده این امتحان بزرگ الهی برآمد و توانست با تبعیت از امام(ره) این تهدید را به یک فرصت تبدیل کند.

وی دو جریان کفر و نفاق را دو جبهه مخالف جریان حق در طول تاریخ معرفی کرد و افزود: اگر چه جریان کفر تلاش زیادی کرد تا به جبهه حق ضربه بزند اما همان طور که در تاریخ مشخص است این جریان هیچگاه نتوانست به اهداف خود برسد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نفاق را دشمن اصلی جبهه حق برشمرد و اضافه کرد: جریان نفاق در ماه‌های پایانی عمر پیامبر اسلام ایشان را با نگرانی روبرو کرده بود. پس از آن نیز علی‌رغم توصیه‌های مکرر پیامبر(ص)، 25 سال امیرالمؤمنین(ع) را خانه‌نشین و در دوران حکومت ایشان جنگ‌های متعددی را بر آن حضرت تحمیل کرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی جنگ جمل، صفین و نهروان را جنگ‌های برنامه‌ریزی توسط جبهه نفاق دانست و تاکید کرد: بر اساس تبعیت مردم از جریان نفاق، امام مجتبی(ع) مجبور به پذیرش صلح شدند. این جریان همچنین زمینه جنگ با سیدالشهدا(ع) را فراهم کرد و خاندان ایشان را به اسارت برد.

وی هدف و تکیه‌گاه اساسی جبهه نفاق را جدا کردن مردم از ولی خدا دانست و افزود: از آنجا که اولیای الهی پرچم هدایت جامعه در تاریکی‌ها، اعوجاج‌ها و گمراهی‌ها هستند، جریان نفاق برای ایجاد زمینه انحراف در جامعه به دنبال جدا کردن مردم از رهبر و ولی خدا است.

پژمان‌فر جریان نفاق را جریانی پیوسته در طول تاریخ دانست و تاکید کرد: منافقان با شبیه‌سازی حق، جریان‌های اجتماعی را از این شاخص منحرف کرده و روزبه‌روز زمینه انحراف بیشتر این جریان‌ها را فراهم می‌کنند.

وی ابراز کرد: اگر چه اهل بیت(ع) به ظاهر توسط افراد خاصی به شهادت رسیده‌اند، اما جریان نفاق در پشت پرده با تمام قدرت به زمینه‌سازی این فجایع مشغول بوده است.

انتهای پیام/70006/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول