اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غرویان در گفت‌وگو با فارس:

خواص با حرکت پشت سر رهبری به صحنه بیایند / خواص انزوا و عزلت اختیار نکنند

خبرگزاری فارس: عضو جامعة ‌المصطفی ‌العالمیه با دعوت از خواص برای حضور در انتخابات گفت: خواص با حرکت پشت سر رهبری به صحنه بیایند تا به انسجام ملی عینیت بخشند.

خواص با حرکت پشت سر رهبری به صحنه بیایند / خواص انزوا و عزلت اختیار نکنند

محسن غرویان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم قم بیان کرد: سخنان ایشان برای مردم بسیار راهگشا و جامع بود و خطوط پاینده حرکت را برای جامعه ترسیم کرد.

وی با بیان اینکه سخنان رهبری ملاک‌ها و معیارهای گزینش را مشخص کرد، افزود: کاندیداهایی که قرار است وارد میدان رقابت شوند باید این رهنمودها را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

عضو هیئت علمی جامعة ‌المصطفی العالمیه ادامه داد: کسانی که در تلاش هستند برای رقابت در انتخابات آماده شوند بهتر است رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه کار خویش قرار دهند.

وی به تبیین وظایف رسانه‌ها و مطبوعات نسبت به سخنان رهبر معظم انقلاب پرداخت و تصریح کرد: رسانه‌ها و صاحب نظران باید سخنان رهبری را تجزیه و تحلیل کرده و مردم را نسبت به هدف رهبری از مطرح کردن این سخنان آگاه کنند.

غرویان به بخشی از سخنان رهبری در مورد تقوای جمعی اشاره و ابراز کرد: هدف از طرح این موضوع توسط مقام معظم رهبری جلوگیری از رواج بی‌اخلاقی‌ها در جامعه است.

وی با بیان اینکه فضای انتخاباتی در کشور ما باید فضایی امن و با تقوا باشد تصریح کرد: در فضای انتخاباتی آبرو، جان و ناموس افراد باید محفوظ باشد که به این نکات در دین اسلام سفارش شده است.

استاد حوزه علمیه بیان کرد: هدف رهبر معظم انقلاب از طرح دعوت به تقوای جمعی حرکت در چارچوب اخلاقیات دینی است.

وی با بیان اینکه مردم در انجام کارهای خویش از مسئولان جامعه و پیشوایان دینی خود الگو می‌گیرند تصریح کرد: تقوا باید از مسئولان و نخبگان عالی‌رتبه سیاسی، فکری و علمی جامعه آغاز شود.

غرویان با اشاره به فضای انتخابات بیان کرد: فضای انتخابات یک فضای رقابتی است ولی برخی طرفداران نامزدها گرفتار احساسات می‌شوند و اخلاقیات را رعایت نمی‌کنند.

وی اذعان کرد: خواص در زمان انتخابات وظیفه دارند در جامعه به هدایت‌گری و روشنگری اهتمام داشته باشند.

عضو هیئت علمی جامعة ‌المصطفی العالمیه با اشاره به تاثیرگذاری ویژه‌ خواص بین مردم خاطرنشان کرد: خواص نباید انزوا و عزلت اختیار کنند بلکه با نظام همراه شوند و با حرکت پشت سر رهبری به این انسجام عینیت ببخشند.

انتهای پیام/78005/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول