اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

سخنان رهبری گره‌گشای مشکلات است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بافت گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در رابطه با انتخابات حرف‌های بسیار زیبایی را مطرح کردند و سخنان رهبری گره‌گشای مشکلات جامعه است.

سخنان رهبری گره‌گشای مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بافت اظهار داشت: خداوند 124 هزار پیامبر فرستاده است که بعضی از این پیامبران از دیگر پیامبران، مرتبتی بزرگ‌تر داشته‌اند.

وی افزود: پنج پیامبر هستند که صاحب کتاب هستند که شامل حضرت نوح، حضرت ابراهیم، حضرت عیسی، حضرت موسی و حضرت محمد(ص) می‌شوند و کتاب‌های این پیامبران نمایانگر اخلاق و رفتار آنهاست و آموزش دهنده انسان است.

ابراهیمی تصریح کرد: از میان این پیامبران طبق شواهد یکی از آنها از همه با کرامت‌تر و بزرگ‌تر بوده است که نام آن

حضرت محمد(ص) است که خود پیامبران قبلی این را اذعان داشته‌اند.

وی بیان داشت: دین ما بسیار زیبا و کامل است و ما نباید به راحتی از کنار این موضوع گذر کنیم بلکه باید بیشتر در این باره مطالعه و تفکر کنیم.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: برای شناخت رسول خدا بهترین، کامل‌ترین و مدون‌ترین منبع قرآن است و باید مطالعه کنیم و اگر قدمی به سوی قرآن و شناخت حضرت محمد(ص) برداریم قرآن چندین قدم به سوی ما برمی‌دارد.

وی اظهار داشت: حضرت عیسی(ع) آمدن حضرت محمد(ص) را به خاندانش بشارت داده است.

ابراهیمی ابراز داشت: بندگی کردن پیامبر خاتم(ص) با دیگر انسان‌ها متفاوت بوده است، ایشان هر آن چه را که داشته‌اند متعلق به خدا بوده است و چنان تقرب به خدا داشته‌اند که فرشته مرگ برای گرفتن جان ایشان اجازه گرفته است.

وی با بیان اینکه مبارزه با طاغوت وظیفه همه است، افزود: صحبت‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بسیار مهم است و اگر یک سخنرانی از ایشان را چندین بار گوش دهیم بهتر به عمق این سخنان و آینده‌نگری ایشان پی می‌بریم. 

ابراهیمی تصریح کرد: رهبر ما پاک است، ایشان حافظ قرآن هستند و رنگ و بوی سخنانشان جز بیانات خداوند در قرآن نیست.

وی بیان کرد: پیام سخنان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بسیار زیاد و مفید برای زندگی عادی و هم برای حفظ نظام و کشورمان است، ایشان فرمودند «اگر ما مقاومت خودمان را همچنان ادامه دهیم آینده جهان را تغییر خواهیم داد و از ظلم و کفر زمینه را برای ظهور حضرت فراهم خواهیم کرد».

ابراهیمی گفت: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در رابطه با انتخابات حرف‌های بسیار زیبایی را مطرح کردند که بسیار معنی‌دار و زیبا بود، ما باید بدانیم رأی هر نفر مربوط به خودش است و باید با تدبیر رأی داد.

انتهای پیام/80024/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول