اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب مسابقه‌ی ادبی

کودکان کهگیلویه و بویراحمدی به مقام معظم رهبری نامه می‌نویسند

خبرگزاری فارس: به مناسبت گرامی‌داشت دهه فجر اعضای مراکز کانون کهگیلویه و بویراحمد در مسابقه‌ای ادبی با عنوان "رهبرم سلام...." شرکت می‌کنند و در بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری حرف دلشان را در نامه‌ای به رهبری می‌نویسند.

کودکان کهگیلویه و بویراحمدی به مقام معظم رهبری نامه می‌نویسند

سید هانی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: اعضای مراکز کانون کهگیلویه و بویراحمد در مسابقه‌ای ادبی با عنوان "رهبرم سلام ...." شرکت می‌کنند و در بیعتی دوباره با مقام معظم رهبری حرف دلشان را در نامه‌ای به رهبری می‌نویسند.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این برنامه از مصوبات کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است که با همکاری سازمان‌های بهزیستی، کمیته امداد و صدا و سیما برگزار می‌شود.

 حسینی تصریح کرد: این برنامه فضایی فراهم می‌کند تا بچه‌ها ضمن توجه به زیبایی‌ها و آرایه‌های ادبی، صادقانه حرف دلشان را با رهبر انقلاب اسلامی در میان بگذارند و از اشتیاق و علاقه‌ی خود برای دیدارشان سخن بگویند.

وی گفت: نامه‌هایی که کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد می‌نویسند در پایان به دفتر مقام معظم رهبری  ارسال خواهد شد.

 مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: فعالیت‌های ادبی به عنوان بخش ثابت و جذابی از فعالیت‌های فرهنگی ادبی هنری کانون همواره مورد توجه بچه‌ها بوده و از استقبال خوبی برخوردار بوده‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد:  14 مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت ثابت، سیار و پستی برای کودکان و نوجوانان فعالیت‌های فرهنگی ادبی هنری ارائه می‌دهند.

انتهای پیام/82009/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول