اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چالوس:

نسبت به کلام مقام معظم رهبری مسئولیت داریم

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج سپاه ناحیه چالوس گفت: امروز کلام ولایت و رهبری فصل الخطاب است و ما نسبت به کلام مقام معظم رهبری مسئولیت داریم و باید آن را اجرا کنیم.

نسبت به کلام مقام معظم رهبری مسئولیت داریم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان چالوس، طی مراسمی با حضور تنی چند از مسئولان شهری، فرماندهان نظامی و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان چالوس فرمانده حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیای چالوس معارفه شد.

محمدرضا فقیه در مراسم تودیع خود اظهار کرد: بسیج یک نعمت الهی است و ما هر چه داریم از بسیج داریم.

وی افزود: در طول مدت خدمتم، بسیجیان صادقانه و بدون چشم‌داشت کار می‌کردند و این جای بسی خوشحالی است.

فقیه با بیان اینکه مسئولان ارتباط نزدیک خود را با بسیج و بسیجیان بیشتر از گذشته کنند، عنوان کرد: عملکردهای بسیجیان باید بیشتر دیده شود.

وی تصریح کرد: از آقای احمدی نماینده مردم نوشهر و چالوس تشکر و قدردانی می‌کنم که در طول شروع فعالیت خود در مجلس شورای اسلامی، دو بار در بسیج شهرستان چالوس حاضر شدند و از نزدیک در جریان روند فعالیت‌های بسیجیان قرار گرفتند و انتظار می‌رود سایر مسئولان هم ارتباطات خود را با بسیج بیشتر کنند.

وی یادآور شد: اجرای رزمایش‌ها با حضور بسیجیان و اعزام کاروان راهیان نور از جمله برنامه‌های مهم بسیج بود که به نحو احسن توسط برادران بسیجی انجام شد.

فرمانده بسیج سپاه ناحیه چالوس نیز طی سخنانی اظهار کرد: امروز کلام ولایت و رهبری فصل‌الخطاب است و ما نسبت به کلام مقام معظم رهبری مسئولیت داریم و باید آن را اجرا کنیم.

علیرضا طاولی افزود: نگاه حق‌بین، دل مشتاق و صداقت از جمله ویژگی‌هایی است که مقام معظم رهبری آن را برای یک پاسدار و بسیجی لازم می‌دانند.

وی بیان کرد: امروز ولایت فقیه در عصر غیبت یعنی تداوم و جانشینی امام زمان (عج) است و این نگاه حق‌بین است.

این مسئول به انتخابات آتی ریاست جمهوری در خرداد 92 اشاره کرد و گفت: در انتخابات آینده فتنه‌ای در پیش است اما به شکل متفاوتی از فتنه 88 است و بنابراین باید برای خنثی ‌کردن آن حق را از باطل بشناسیم.

وی ادامه داد: خطر فتنه 88 به مراتب از جنگ تحمیلی بیشتر بود به طوری که دشمن کار انقلاب اسلامی را پایان یافته می‌دانستند.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم عبدالعلی ردایی به‌نوان فرمانده جدید حوزه مقاومت بسیج خاتم الانبیاء چالوس معارفه شد و از تلاش‌های محمدرضا فقیه عبداللهی در طول دوران مسئولیتش در این حوزه با اهدای لوح و هدایا تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/86019/صا30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول