اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان خبر داد

تحویل 21 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: تا آخر آذر ماه سال‌جاری، واحدهای مسکونی در آذربایجان‌شرقی تحویل مردم مناطق زلزله‌زده می‌شود.

تحویل 21 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی

ذبیح‌الله بابایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: با اقدامات انجام شده، 21 واحد مسکونی از سوی سازمان جهاد سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) در مناطق زلزله‌زده احداث شده است.

وی با بیان اینکه این واحدها تا آخر آذر ماه سال‌جاری به مردم تحویل داده می‌شود، افزود: در حال حاضر این واحدها از پیشرفت فیزیکی 100 درصدی برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه این واحدها با برگزاری مراسم به مردم تحویل داده می‌شود، خاطرنشان کرد: مشکلی برای تحویل این واحدها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه استان زنجان از استان‌های پیشرو در زمینه احداث مسکن در این مناطق است، افزود:‌ با وجود اینکه اقدامات عمرانی در این مناطق از سوی استان دیرتر آغاز شد، اما با همکاری‌های انجام شده این واحدها به مردم تحویل داده می‌شود.

بابایی با اشاره به استفاده از سازه‌های پیچ و مهره‌ای در این واحدها افزود: این سازه‌ها موجب احداث با کیفیت این واحدها شده است.

وی با بیان اینکه واحدها در دو ماه احداث شده است، افزود: خوشبختانه استان در این زمینه از استان‌های دیگر پیشرو است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به تلاش دولت در خدمت‌رسانی به بخش‌های مختلف جامعه تصریح کرد: سازمان بسیج سازندگی نیز در این زمینه همپای دولت اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری به منظور توسعه فعالیت‌های اقتصادی اقدامات مطلوبی از سوی سازمان انجام شده است، افزود: سرعت بالا، ایجاد اشتغال موقت برای جوانان از اهداف بسیج سازندگی است.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه‌های عمرانی توسط بسیج سازندگی به نفع کشور است، افزود: این پروژه‌ها با هزینه کمتر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول