اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی خبر داد

اجرای 130 طرح توسط بسیج سازندگی آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: 130 طرح توسط بسیج سازندگی آذربایجان غربی در دو سال گذشته اجرا شده است.

اجرای 130 طرح توسط بسیج سازندگی آذربایجان غربی

حبیب شهسواری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چایپاره اظهار داشت: در دو سال اخیر 130 طرح عمرانی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی در استان اجرا شده و یا در حال اجرا است.

جانشین فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: این طرح‌ها شامل طرح‌های عمرانی طرح هجرت، احداث مدارس، خانه عالم و مسکن مددجویی، تعمیر و مرمت و بازسازی مساجد مناطق محروم و روستایی استان است.

شهسواری با بیان اینکه بسیج سازندگی سپاه پاسداران در کنار حفاظت و صیانت از مرز و بوم استان در عرصه فرهنگی، اجتماعی، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و مردم یاری نیز فعالیت دارد، گفت: این فعالیت‌ها با هدف کمک به اقشار آسیب‌پذیر جامعه و مناطق محروم استان انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: برای اجرای این 130 طرح بسیج سازندگی، 40 میلیارد ریال هزینه شده که از این میزان اعتبار 20 میلیارد ریال در سال گذشته برای بیش از 90 طرح مختلف هزینه شده که این طرح‌ها به بهره‌برداری رسیده و مابقی طرح‌ها تا پایان سال 91 به اتمام می‌رسند.

انتهای پیام/61005/ن10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول