اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد

اهتمام جدی نسبت به معماری اسلامی در شهرسازی/ مسکن مهر قم به سرانجام می‌رسد

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: باید در شهرسازی به معماری اسلامی در شهرسازی توجه کرد و این مسئله در قم نیز باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

اهتمام جدی نسبت به معماری اسلامی در شهرسازی/ مسکن مهر قم به سرانجام می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علیرضا محفوظی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: پس از تصویب ادغام دو وزارت راه و ترابری و مسکن و شهرسازی، دو استان همدان و قم به عنوان پایلوت برای انجام امور اجرایی و قانونی ادغام انتخاب شدند.

وی با اشاره به دستاوردهای بهره‌گیری از مدیریت در کنار تلاش شبانه‌روزی گفت: موفقیت مدیران فقط در سایه علم، دانش و ایمان کامل نیست، بلکه عامل موفقیت همراهی و همکاری همه مسئولان در مسیر خدمت‌گزاری است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: در سایه فضای مهر، محبت، همدلی و برادری می‌توان در راستای خدمت به مردم تلاش کرد و اهداف نظام را پیش برد.

وی با بیان اینکه قم متعلق به جهان تشیع است افزود: مراجعات به قم متعلق به شهروندان قم نیست بلکه از همه کشور در قم تردد دارند و این شهر همانند مشهد شهری ملی است.

محفوظی در ادامه به مصوبه سفر مقام معظم رهبری و برنامه پنجم توسعه در خصوص رسیدگی و توجه به معماری اسلامی در شهرسازی ایران اشاره کرد و یادآور شد: در شهر قم باید با درایت و عالمانه این مصوبه اجرا شده و از نظر علما و بزرگان نیز در این مسیر بهره برد.

وی با تاکید بر اینکه املاک و اراضی قم نیازمند مدیریت و پیگیری است گفت: باید توجه و ساماندهی املاک و اراضی قم به صورت جدی مورد نظر قرار گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی در ادامه به اجرای پروژه مسکن مهر اشاره کرد و اظهار داشت: مسکن مهر کاری بی‌بدیل است و هرچه در این مسیر داریم از رئیس جمهور است.

وی اضافه کرد: اولویت‌های دیگر برای دولت‌های قبلی وجود داشت ولی در دولت نهم و دهم شخص رئیس جمهور کار بی‌بدیلی انجام داد و مصمم هستیم که مسکن مهر به سرانجام برسد.

محفوظی با اشاره به اینکه در ساخت، تحویل، اسکان و اقساط مسکن مهر باید مراحل با جدیت دنبال شود تاکید کرد: استان قم که رتبه آخر مسکن مهر را داشت توانسته است با همدلی و همراهی رتبه اول مسکن مهر کشور را به دست آورد و استان‌های دیگر نیز باید از قم الگوبرداری کنند.

انتهای پیام/2258/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول